Motley Crue
Fra : KVEst

Dato : 18-03-01 20:26

Jeg ved Motley Crue var store i USA, men var det mest på mode og attitude.
Det var først ved DR.Feelgood de rigtigt begyndte at røre på sig
musikalsk.(Min mening) Men det er fandme også en god cd. Jeg har lige hørt
den igen og den er suveræn. De har lavet mange gode numre, men deres
kvaliteter som musikere er jeg ikke sikker på, Mars er ikke specielt god og
Vince Neil synger ikke altid lige godt, men som gruppe er de gode. I mine
øjne slår de Guns & Roses med flere
kilometer. Ingen af dem er slået godt igennem udenom G`nR, men lavede da 2-3
gode skiver sammen inden de brændte ud. På www.hob.com kan man se at Motley
Crue stadig rykker. Se deres live koncert. (Kræver en god forbindelse
256ADSL)

Hilsen Kim