Udsættelse på udsættelse på udsættelse
Fra : Kurt Jensen

Dato : 18-02-03 18:03

Hej,

I forbindelse med en sag, hvor jeg har stævnet en person, har jeg noget jeg
er nødt til at få afklaret...

Min modpart (jeg har stævnet ham) har nu for 4. gang fået udsættelse på
indsendelse af de forskellige svar på det min advokat og Jeg fremsender. I
første omgang var det en uge med svarskrift på stævningen, så yderligere tre
ugere med det samme svarskrift. Herefter dukkede et svarskrift op, som vi jo
naturligvis svarede på, og da turen så igen blev deres blev modpartens
advokat syg - og idag fik jeg så et brev om at der er givet endnu en uges
frist til besvarelse.

- Er det normalt? For så kører retssystemet da godt nok ualmindeligt tungt.
- Har antallet af udsættelser indflydelse på den endelige afgørelse? (har
fået en dag for behandling i retten til den 2. juni)

Det værdste med alle de udsættelser er at jeg som sagsøger ikke får at vide
hvad begrundelsen er for at give sagsøgte udsættelsen - er det også normalt?

På forhånd tak...

\Kurt