Varemærke
Fra : ronnie gasseholm

Dato : 17-02-03 23:06

Hej....

Hvor kan jeg søge og se om der er et navn der er registreret hos
varemærkestyrelsen...

Det drejer sig om navn til trykt medie, jeg ved der er forskellige
kategorier...

Håber en kan hjælpe mig...

Ronnie

Fra : co

Dato : 18-02-03 12:19

"ronnie gasseholm" <ronnie@sitevision.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> varemærkestyrelsen...
>
> Det drejer sig om navn til trykt medie, jeg ved der er forskellige

følgende er taget fra:
http://www.startguiden.dk/patenter_varemaerker/17703/1

Svar:

For at starte med det sidste først. Du kan altid beskytte et navn og et logo
som et varemærke. Der er ikke et register samlet ét sted, hvor du kan slå op
om der er andre virksomheder med samme eller lignende navn. Man kan checke
forskellige steder som f.eks. Erhvervs- og Selskabsstyrelsen, CVR-registret,
Tele Danmark, KRAK og hvad man ellers kan komme på. Vi kan checke i vores
register med varemærker.

Du er velkommen til at kontakte vores Kundecenter på tlf. 43 50 83 01 og
høre nærmere om varemærkebeskyttelse.

håber det kan bruges
mvh
Claus

Fra : Ghita Madsen

Dato : 24-02-03 13:25

Hejsa Ronnie!

Du kan gå ind og kigge på patentstyrelsens side, det har vi lige været får
at tjekke at vi kunne bruge det navn vi ville til vores firma.

http://www.dkpto.dk

Med venlig hilsen

Ghita