Abonnement opsigelse
Fra : LifeSucks.dk

Dato : 16-02-03 12:52

Hvornår opsiges en ting fra når man skriver:
"Hermed opsiges det webhotel hvor domæne.dk i dag er placeret."

Er det fra den dato hvortil der er betalt for et hotel/abonnement, eller er
det fra den dato brevet er dateret/modtaget?

Her er det webhotel jeg føst tænker på, men også ved telefoni og satellit
TV.

--
Venlig hilsen

http://lifesucks.dk en weblog
http://usenet.dk/netikette

Fra : HKJ

Dato : 16-02-03 12:58

"LifeSucks.dk" <spam@ads.føj> wrote in message
> [...]
er
> det fra den dato brevet er dateret/modtaget?

Se på dine opsigelses betingelser, hvis det f.eks. er 1 måned og der skal
opsiges fra den første 1 måneden, så kan der gå op til 2 måneder fra du
sender opsigelsen.

Fra : LifeSucks.dk

Dato : 16-02-03 13:19

HKJ skrev
> Se på dine opsigelses betingelser, hvis det f.eks. er 1 måned og der skal
> opsiges fra den første 1 måneden, så kan der gå op til 2 måneder fra du
> sender opsigelsen.

Det udløber 20. marts, men én måneds opsigelse (ikke + løbende eller andet)