Hvornår er en anmeldt tandskade for gammel
Fra : Nd

Dato : 04-02-03 20:24

Hejsa

Jeg har anmeldt en tandskade den 105.0.2000 og vil nu have lavet den
(tandlæge skræk).
Jeg ser nu på min forsikrings hjemside at skaden står med status "slut" uden
at have informeret mig.

Hvornår er en skade for gammel til at man kan lave den?
Skal man ikke have besked fra forsikringen hvis der sker noget i ens sag?

På forhånd tak
ND

Fra : Nd

Dato : 04-02-03 20:31

Der skulle have stået 10.05.2000

Mvh
ND

Fra : Per Christoffersen

Dato : 05-02-03 13:02

"Nd" <newz@dragicDELETETHIS.com> wrote in message
> [...]
> (tandlæge skræk).
> Jeg ser nu på min forsikrings hjemside at skaden står med status "slut"

Prøv at spørge fosikringsselskabet hvad de mener med den satus-markering.
Det kan jo være, at de mener den er færdigbehandlet fra deres side, selvom
du ikke har fået udbetaling fra dem.

Hvad har du fået at vide fra selskabet om dækningsgrad og dækningssum?

/Per

Fra : Leif Pedersen

Dato : 06-02-03 20:53

> uden
>
> Hvad har du fået at vide fra selskabet om dækningsgrad og dækningssum?

Hej

Min egen tandskade nu til 50.000 kr. skal være afsluttet inden 3 år, skriver
forsikringsselskabet.

Hilsen
Leif

Fra : Nd

Dato : 07-02-03 22:29

Hejsa

Fik fat i forsikringen idag, status "slut" vil sige at de har færdig
behandlet sagen, når jeg er færdig med skaden og de har fået regningen vil
status blive sæt til "afsluttet".

Mvh
Nenad

Fra : Per Christoffersen

Dato : 08-02-03 18:04

"Nd" <newz@dragicDELETETHIS.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Fik fat i forsikringen idag, status "slut" vil sige at de har færdig
> behandlet sagen, når jeg er færdig med skaden og de har fået regningen vil
> status blive sæt til "afsluttet".

Jamen det var jo fint.
Det er nok stadig en fordel at du sikrer dig, at der ikke er nogen tidsfrist
for udførelsen af arbejdet.

/Per