vedr bil ejerskifte
Fra : anonym

Dato : 30-01-03 09:02

Hej

Min kæreste og jeg har valgt at gå fra hinanden en tid, vi er dog stadig
sammen og hun har vores søn mest af tiden..

Jeg har en del kreditorer jeg skylder penge, betaler dog pt af på dem.

For ca 1 år siden købte jeg en bil, bilen blev købt i hendes navn. Ligeledes
blev lånet, dvs delvist lånt i hendes navn. Bilen kostede 60.000 dkr og hun
lånte 40.000, resten lagde jeg kontant.

Bilen har hele tiden skulle være min, dvs aftalen med hendes navn på
kontrakten var kun proforma !! Hun er indforstået med dette (endnu - vil dog
gerne have rene linjer ! )

Herefter har jeg gjort en masse ved bilen og værdien er vel ca 75.000 dkr.

Vi har aftalt at når vi flytter fra hinanden skal jeg have bilen såfremt jeg
betaler restgælden ca 50.000 (forhøjet grundet ny motor)

dette har jeg indvilliget i.

Hvordan gør vi det bedst skal jeg finde en anden der kan stå for bilen, kan
hun evt sælge og jeg bare betaler videre af på gælden dvs alt er som før den
er dog bare ikke i hendes navn.??

Banken har pant i bilen..

Jeg kan ikke betale de 50.000 kontant pt. og tror ikke banken mener jeg er
kreditværdig grundet min gæld..

Hvad gør vi. er en simpel kontrakt nok med en underskrevn aftale ??

Fra : Bo

Dato : 30-01-03 17:18

"anonym" <poulsenxxx@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:b1am6v$jpg$1@sunsite.dk...
> Hej
>
> Min kæreste og jeg har valgt at gå fra hinanden en tid, vi er dog stadig
> sammen og hun har vores søn mest af tiden..

Hvis I forsat stadig er sammen, så kør videre med jeres fælles økonomi som I altid har
gjort