Tandlæge garanti ?
Fra : www.stiletshop.dk

Dato : 28-01-03 16:47

Hvis man har fået udført en rodbehandling, er der så garanti på arbejdet, og
i givet fald hvor længe ?

Med venlig hilsen

Kenneth

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 28-01-03 19:03

"www.stiletshop.dk" wrote:

> Hvis man har fået udført en rodbehandling, er der så garanti på arbejdet, og
> i givet fald hvor længe ?

Vist det lukkede broderskab, som tidligere (og delvist endnu)
lægearbejde er.
Du får svært ved at finde en anden tandlæge, der vil *skrive*
noget negativt om en anden, men ellers vil de gerne udtale sig.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Peter G C

Dato : 28-01-03 19:27

Erik G. Christensen skrev i news:3E36C5CE.11E2A1DF@FJERNpost1.tele.dk

[klip]

> [...]
> Du får svært ved at finde en anden tandlæge, der vil *skrive*
> noget negativt om en anden, men ellers vil de gerne udtale sig.

LOL - helt enig.

Til spørgeren: der er ikke garanti, men du kan klage overbehandlingen i op
til 5 år efter behandlingen ... så vidt jeg husker.

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 28-01-03 20:36

Peter G C wrote:

> Erik G. Christensen skrev i news:3E36C5CE.11E2A1DF@FJERNpost1.tele.dk
>
> [klip]

> LOL - helt enig.

NOT LOL, har brugt mere end 20 kkr på udueligt tandlægearbejde,
uden nogen realistisk mulighed for at placere et ansvar.

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 29-01-03 09:58

"Erik G. Christensen" <egc@FJERNpost1.tele.dk> skrev:

> NOT LOL, har brugt mere end 20 kkr på udueligt tandlægearbejde,
> uden nogen realistisk mulighed for at placere et ansvar.

Kunne man evt. ikke få eksempelvis en svensk tandlæge til at vurdere
arbejdet og bruge det i en evt. sag?

--
Morten http://miljokemi.dk