Er DDA nede igen!
Fra : Brian Petersen

Dato : 02-03-03 14:29

http://w1.454.telia.com/~u45414926 (Holbæk Amt Hjemmeside)

Har både igår og odag forsøgt at søge på DDA, men enten får jeg en side med
"This page cannot be displayed" eller den ene gang jeg fik bid, kom der en
side, hvor der stod, at der var 8 mulige personer, men den viste ikke en
eneste af dem. Jeg har endda forsøgt at søge på personer, som jeg ved findes
i deres database. Med samme nedslående resultat.

Hvis der er nogen som har bedre held med at komme igennem hos DDA, må I
gerne søge på Bråby sogn, Sorø amt 1834 eller 1845 for at se, om der findes
en Christiane Henriette Adelaide Eleonore Petersen. Hun skal være født ca
1828.

Jeg er nemlig igang med at indtaste en FT fra 1880, hvor der står, at hun er
født i Broby sogn Præstø amt. Men både Bråby og Vester-Broby ligger i Sorø
amt på grænsen til Præstø amt. Bråby var i sin tid annex til vester-Egede i
præstø amt, så det er mest nærliggende at tro, at det er derfra hun kommer.

Venlig hilsen
Brian

begin 666 Brian Petersen.vcf
M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..E!E=&5R<V5N.T)R:6%N#0I&
M3CI"<FEA;B!0971E<G-E;@T*14U!24P[4%)%1CM)3E1%4DY%5#IA;F5F;W)S
M:VYI;F= >6%H;V\N9&L-"E)%5CHR,# S,#,P,E0Q,S,S,C1:#0I%3D0Z5D-!
$4D0-"@``
`
end

Fra : Bente Poulsen

Dato : 02-03-03 16:05

Hej Brian
Jeg har selv haft problemer, og fik via en anden side på nettet en oplysning
om at DDA åbenbart har skiftet adresse igen - igen fristes man til at sige

men denne her virker ( til at komme på siden, jeg har ikke prøvet at søge)
http://dda.dda.dk/

God fornøjelsen
Venlig hilsen
Bente Poulsen

Fra : PC Jensen

Dato : 02-03-03 16:20

Bente Poulsen wrote:

> men denne her virker ( til at komme på siden, jeg har ikke prøvet at søge)
> http://dda.dda.dk/

Nej, Bente :)

Adressen er (stadig) http://ddd.dda.dk/

og jeg har selv det seneste par dage fået temmelig mange 404 - fejl
"page cannot be displayed".

PC

Fra : Bente Poulsen

Dato : 02-03-03 19:18

Hejsa PC Jensen
Du har da fuldstændig ret, jeg har skrevet forkert, men der har nu altså
været en anden web adresse ind til for ganske nylig

Venlig hilsen
Bente Poulsen

Fra : Knud Olsen

Dato : 02-03-03 16:23

"Brian Petersen" <aneforskning@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> amt på grænsen til Præstø amt. Bråby var i sin tid annex til vester-Egede
> præstø amt, så det er mest nærliggende at tro, at det er derfra hun

Men jeg har fundet hende i Kirkebogen, det er Bråby sogn i Ringsted herred,
f. den 27 Jan.1828

Mvh
Knud Olsen

Fra : Brian Petersen

Dato : 02-03-03 18:11

http://w1.454.telia.com/~u45414926 (Holbæk Amt Hjemmeside)

Hej Knud (og I andre)

Mange tak for svar på mit spørgsmål. Nu kan jeg med ro skrive hende som født
i Broby, Præstø A. (Braaby sogn, Sorø amt.)

Venlig hilsen brian

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 02-03-03 18:28

"Brian Petersen" <aneforskning@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> http://w1.454.telia.com/~u45414926 (Holbæk Amt Hjemmeside)
>
> Har både igår og odag forsøgt at søge på DDA,

Jeg går ud fra, at "odag" = søndag

Så, - det er jo week-end, - men det kunne begynde at tyde på, at denne her
netsøgeservice er ved at drukne i sin egen popularitet.

Jeg har imidlertid personligt ikke haft nogen som helst problemer
med at søge her i weekenden,- har nemlig fundet ALT hvad jeg ville!

Men jeg har også forlængst indset, at det er ret smart at investere i
CD'erne, hvis man vil lave slægtsforskning digitalt uden ventetid
En idé til efterfølgelse.

--
Venligst
Poul F. Andersen

Fra : Tom Stryhn Sr.

Dato : 03-03-03 13:19

fra
http://ddd.dda.dk/ddainf.htm

3/3 2003 Serveren med databasen og søgeprogrammer har i week-enden været
udsat for 'angreb',
der har bevirket at det har været meget svært at foretage søgninger.
Vi har forsøgt at stoppe det, men kan desværre ikke love,
at der ikke fremover vil blive foretaget 'angreb' på vores server.
--
Regards / Med venlig hilsen

Tom Stryhn
stryhn@email.dk
http://freepages.genealogy.rootsweb.com/~stryhn/
last update / sidst opdateret 03.Mar.2003

Checked by Norton anti-virus system