Kirkebøger på nettet!
Fra : PERNILLE CHRISTOFFER~

Dato : 21-02-03 20:36

Hej!
Er der nogen i denne gruppe der kan opfriske min hukommelse med hensyn til
hvor jeg kan finde kirkebøger på nettet. Jeg ved det findes men kan ganske
enkelt ikke huske hvor, så vær sød at hjælpe mig.
Pernille

Fra : Bent Fleron

Dato : 21-02-03 20:48

PERNILLE CHRISTOFFERSEN wrote:
> [...]
> hensyn til hvor jeg kan finde kirkebøger på nettet. Jeg ved det
> findes men kan ganske enkelt ikke huske hvor, så vær sød at hjælpe

Det må vist være denne her
http://www.arkivalieronline.dk/Kirkeboeger/Kirkeboger.asp
--
Med venlig hilsen Bent Fleron

Fra : Joan Jensen

Dato : 21-02-03 20:48

Hej Pernille!

Kig her: http://www.arkivalieronline.dk/Kirkeboeger/Kirkeboger.asp

MEN det er ikke ret mange, som er lagt ud.

Joan

Fra : Brian Jensen

Dato : 21-02-03 20:52

In article <_gv5a.5681$CU7.3029@news.get2net.dk>,
pernille.christof@get2net.dk says...
> [...]
> hvor jeg kan finde kirkebøger på nettet. Jeg ved det findes men kan ganske
> enkelt ikke huske hvor, så vær sød at hjælpe mig.

Hej Pernille,

Kan det være http://www.arkivalieronline.dk/Kirkeboeger/ du tænker på?

Med venlig hilsen
Brian Jensen

Fra : PERNILLE CHRISTOFFER~

Dato : 21-02-03 22:41

Hejsa!
Tak for hjælpen. Det var lige præcis den side jeg ledte efter.
Pernille

Brian Jensen <suntripFJERNMIG@tiscali.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:MPG.18c0a1dca9315b35989687@news.tele.dk...

Fra : Hugh Watkins

Dato : 22-02-03 07:21

> [...]
> hvor jeg kan finde kirkebøger på nettet. Jeg ved det findes men kan ganske
> enkelt ikke huske hvor, så vær sød at hjælpe mig.

Hej

Pernille

jeg kan heller ikke husk

så tag fat i google

http://www.google.com/search?sourceid=navclient&q=kirkeb%F8ger

Searched the web for kirkebøger. Results 1 - 100 of about 3,610.

også tilægge et sogn navn eller person navn

http://www.google.com/search?num=100&hl=en&lr=&ie=ISO-8859-1&safe=off&q=kirkeb%F8ger+christoffersen&btnG=Google+Search

Searched the web for kirkebøger christoffersen. Results 1 - 34 of about 174

http://www.google.com/search?num=100&hl=en&lr=&ie=ISO-8859-1&safe=off&q=kirkeb%F8ger+kristoffersen&btnG=Google+Search

Searched the web for kirkebøger kristoffersen. Results 1 - 21 of about 52

http://www.google.com/search?num=100&hl=en&lr=&ie=ISO-8859-1&safe=off&q=kirkeb%F8ger+aarhus&btnG=Google+Search

så man finde noget anden

Aarhus amt Vielser 1760 - 1870 onlinesøgning

Aarhus amt
Vielser 1760 - 1870
onlinesøgning

http://www.folketimidten.dk/omhellig.html