Hvilke oplysninger kan faas (kobes) fra Fo~
Fra : Kim Melchior

Dato : 21-02-03 15:36

Hvilke oplysninger kan faas (kobes) fra Folkeregistret?

Jeg ved at de har fodselsdato og fodested, men hvordan og hvorledes
med vielsesdatoer?

Et andet sporgsmaal, hvor meget behover jeg at vide for at faa
oplysninger fra Folkeregistret? Er et navn nok, eller behover jeg
ogsaa en fodselsdato?

Jeg har faaet at vide at min morfars bror dode i Canada, hvorefter
hans enke flyttede til Danmark. Problemet er at jeg har kun hendes
fornavn samt hendes mands efternavn.

mvh Kim Melchior
Cedar City, USA

Fra : Sven Trønning

Dato : 21-02-03 22:26

"Kim Melchior" <scangen@netutah.com> skrev i en meddelelse
> Hvilke oplysninger kan faas (kobes) fra Folkeregistret?

Er et navn nok, eller behover jeg
> ogsaa en fodselsdato?

Nej hvis navnet er tilstrækkeligt særpræret. MEN først efter EDB- alderen,
med mindre du ved en adresse.

Brug Hvidover folkeregister de er de bedste det koster ca. 55 DK. kr.

> mvh Kim Melchior
> Cedar City, USA

Med venlig hilsen Svenn Chr. Trønning