Kan man det?
Fra : John Hansen

Dato : 11-02-03 11:06

Hej NG

Nu har jeg "forsket" i mine aner et par år, og har nået meget længere end
jeg troede muligt for en almindelig blikkenslagersvend. Jeg har fundet mange
spændende ting, og haft mange gode timer med at lede efter fortiden.
Efterhånden er jeg da blevet helt stolt over hvor langt det har bragt mig.
Nu er jeg så kommet dertil, for at det skal have en menning, at jeg gerne en
dag vil give mine børn, hele molevitten, og sige. Her er jeres historie.
Indtil nu har jeg kun søgt mine egne aner. Som fraskilt er jeg i tvivl om
det er "etisk korrekt" at begynde at søge i min eks`s fortid?
Hvad mener i?

--
Venligst
John Hansen

Fra : Jette Pedersen

Dato : 11-02-03 11:12

"John Hansen" <joha@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Indtil nu har jeg kun søgt mine egne aner. Som fraskilt er jeg i tvivl om
> det er "etisk korrekt" at begynde at søge i min eks`s fortid?

Jeg har været i samme situation og startede på eksens familie. Det, du kan
finde, er trods alt tilgængeligt for alle. Jeg oplever forøvrigt også, at
børnenes fars familie er blevet meget interesseret i, hvad jeg sådan går og
finder. Men du kan da spørge.

Jette Pedersen
Kolding

Fra : Bent Fleron

Dato : 11-02-03 12:07

John Hansen wrote:
> [...]
> søgt mine egne aner. Som fraskilt er jeg i tvivl om det er "etisk
> korrekt" at begynde at søge i min eks`s fortid? Hvad mener i?

Hvis dine børn skal have en mulighed for at kende deres aner er du
faktisk nødt til at gå tilbage i din eks-kones slægtsforhold, ellers vil
begrebet "hvor kommer vi fra" jo ikke have ret megen mening
--
Med venlig hilsen Bent Fleron

Fra : erik

Dato : 11-02-03 16:10

Du kunne da også overlade lidt af det spændende arbejde til dine børn og lade dem
have glæden ved at finde deres mors aner

Fra : Hugh Watkins

Dato : 12-02-03 04:12

"John Hansen" <joha@mail1.stofanet.dk> wrote in message news:b2ahq5$4h4$1@sunsite.dk...
> [...]
> Indtil nu har jeg kun søgt mine egne aner. Som fraskilt er jeg i tvivl om
> det er "etisk korrekt" at begynde at søge i min eks`s fortid?

ja men nogen ting skla vere privat vedrorenede livende menneske

men er du er tale fod med mor mor og mor far ?

Hugh W