tydning igen
Fra : Flemming Svendsen

Dato : 08-02-03 17:50

Hvad laver Peter Bestrup?
Se Binaergruppen.
På forhånd tak.

--
Hilsen Flemming Svendsen, Korsør.
http://home6.inet.tele.dk/flemclar/
Om genealogi, Herlev by og gamle skole,
Helsingør's kirkebøger og meget andet.

Fra : Inge Lind

Dato : 09-02-03 23:50

Jeg tror, han har et 'Ærinde i huset' eller et 'Erinde i huset', idet første
bogstav mest ser ud til at være et 'E'

Hilsen Inge

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 10-02-03 06:49

"Inge Lind" <inge.lind@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg tror, han har et 'Ærinde i huset' eller et 'Erinde i huset', idet
første
> bogstav mest ser ud til at være et 'E'
>
> Hilsen Inge
Kære Inge Lind.
Godt set!
Jeg har set det før, både som "ærinde i huset", "på besøg" osv. men langt
mere tydeligt.
Jeg blev ved at fokusere på Æ som O og at i'et skulle være et f.
Friske øjne skal der somme tider til, tak for hjælpen.
Hilsen Flemming Svendsen.