Ane Christina Dorthea Henningsen
Fra : Ejgil Kurt Nielsen

Dato : 08-02-03 15:01

Hej NG
Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde oplysninger om min tip Oldemor
Ane Christina Dorthea Henningsen

Født Ca. 1829 En oplysning om vacination i slesvig får mig til at tro
hun kommer der fra.
Død 15-01-1891 Gammelby,Ringive Sogn Vejle Amt.
Jeg håber at nogen kan hjælpe mig.
Evt. Hvor skal jeg søge
Med venlig hilsen
Ejgil Kurt Nielsen
ekn@ejgil.dk

Fra : Inger Buchard

Dato : 08-02-03 15:47

"Ejgil Kurt Nielsen" <ejgilk@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hun kommer der fra.
> Død 15-01-1891 Gammelby,Ringive Sogn Vejle Amt.

Du gjorde mig nysgerrig; min fars faster blev gift i Østerløgum med Hans
Henningsen i 1904.
Hans Henningsen er født i Quern i Angel 19. juni 1874.
Et kig på folketællingen i Quern 1803 gav 19 hit på Henningsen - og der kan
sagtens være børnebørn, der opkaldes og hedder Ane Christina Dorthea
Henningsen.
Desværre er 1845-tællingen ikke indtastet endnu, men jeg ville søge i Quern
efter din ane Chr. D. Henningsens fødsel.

Inger Buchard