WINFAMILY 7 - Info. og status :-)
Fra : Svend-E. Gottlieb

Dato : 07-02-03 18:36

Kære NG,

en længe savnet information og status på WINFAMILY version 7,
er nu tilgængelig på http://danmark.winfamily.com
Tryk på "WINFAMILY 7" logo´ i højre spalte og læs mere.

Vi er nu så langt fremme, at vi kan løfte lidt af sløret og
imødekomme den berettigede utålmodighed her i NG

Endnu mangler en del praktisk arbejde med WinFamily 7, MEN
den bliver bestemt værd at vente på lidt endnu

Med venlig hilsen og god slægtsforskning til alle !

Svend-E. Gottlieb
WINFAMILY - DANMARK
http://danmark.winfamily.com
danmark@winfamily.com

Fra : Bent Fleron

Dato : 07-02-03 19:19

Svend-E. Gottlieb wrote:

> Endnu mangler en del praktisk arbejde med WinFamily 7, MEN
> den bliver bestemt værd at vente på lidt endnu

Jamen, så ser det ud til der er ved at ske noget, så jeg væbner mig med
tålmodighed. Hvad skal vi forvente der ligger i den noget diffuse
bemærkning "mangler en del praktisk arbejde". Det er rent gætværk men
mon ikke der menes en gang til efteråret 2003 ? Nå, men så venter jeg,
nu da man har givet livstegn fra sig.
--
Med venlig hilsen Bent Fleron