Primdahl
Fra : Jørgen Primdahl

Dato : 06-02-03 14:47

ups...........jeg kom vist til at slætte mit eget indlæg sorry hvis der er
nogen der har skrevet til mig, gider i så lige at gøre det igen.
Det handler om min Farfar som hed Niels Nielsen Primdahl og han døde i 1961
i Odder.
Han var Gårdejer og Landbrugskonsulendt i Hads Herred i en årrekke 1940 -
1950 og jeg tror ikke han er med i bogen om Primdahl slægten

Fra : Familien Kristensen

Dato : 06-02-03 17:22

"Jørgen Primdahl" <primdahl@post.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Han var Gårdejer og Landbrugskonsulendt i Hads Herred i en årrekke 1940 -
> 1950 og jeg tror ikke han er med i bogen om Primdahl slægten

Prøv at spørge et lokalhistorisk arkiv i nærheden af Odder om de kan hjæpe
dig. Måske har de vejvisere eller lignende.

Hilsen Jeannie Kristensen