Få lavet en pdf-fil af et 8Mb Word2000.doc~
Fra : erik

Dato : 02-02-03 14:36

Hej
Er der nogen mulighed for at få lavet et pdf-dokument ud af en Word2000-fil, udover
at skulle købe Adobe til 7000Kr. ??

Erik R.N.

Fra : Familien Kristensen

Dato : 02-02-03 14:40

"erik" <fox44REMOVETHIS@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Er der nogen mulighed for at få lavet et pdf-dokument ud af en
> [...]

På denne side har du mulighed for at lave 5 PDF-filer:
http://createpdf.adobe.com/index.pl/2303995351.15193?BP=IE&Language=DAN

Hilsen Jeannie Kristensen

Fra : Michael Lund

Dato : 02-02-03 15:24

> [...]
> Hej
> Er der nogen mulighed for at få lavet et pdf-dokument ud af en

Ja da - Der er en mængde freeware/ shareware programmer du kan downloade.

Søg evt. efter pdf maker på google.

Mic.

Fra : Tom Brøndsted

Dato : 02-02-03 16:42

Michael Lund wrote:

> Ja da - Der er en mængde freeware/ shareware programmer du kan downloade.
>
> Søg evt. efter pdf maker på google.
>
> Mic.

- eller søg på pdf OG rtf (f.eks. rtf2pdf, rtftopdf, rtf pdf converter osv.).
MS Word kan gemme i rtf (Rich Text Format) og det er mest det format der
understøttes af freeware/ shareware programmer.

/tb

Fra : Svend Aage Mikkelsen

Dato : 02-02-03 15:47

> [...]
> Hej
> Er der nogen mulighed for at få lavet et pdf-dokument ud af en

Jeg vil gerne sælge min Adobe, hvis jeg bare kan få det halve af 7000 kr.
Det er vist deres foto-pakke du har set prisen på.

Svend Aage

Fra : "Jørgen F. Dorch"

Dato : 02-02-03 19:07

erik skrev:
> Hej
> Er der nogen mulighed for at få lavet et pdf-dokument ud af en Word2000-fil, udover
> [...]
I "Slægt & Data" nr. 1 - 2001 og nr. 2 - 2002 er beskrevet nogle
forskellige muligheder.
En tredie er at søge på google efter programmet PDFCreator, der er
udviklet af en tysker.
Fælles for dem alle er, at de anvender prontfunktionen og bygger på
postscript formatet og kræver installation af driveren til
Apple (Color) LaserWriter.

Jørgen F. Dorch (2700)

Fra : Niels Gjermandsen

Dato : 02-02-03 20:37

Prøv at gå ind på www.nhlg.dk og se min slægtstavle.
Det er en pdf fil som er lavet fra Word2000 med pdf995 som er dovnloaded fra
siden www.tucows.com
Jeg har brugt dette program flere gange uden problemer.
I kan også se et resultat på Amager Slægthistoriske forenings side på
adressen www.nhlg.dk /asf-00 under nyheder der er foreningens sidste
nyhedsblad lagt som en pdf fil.
Der vil komme flere pdf filer med tiden disse laves med pdf995.

Niels Gjermandsen

Fra : Hugh Watkins

Dato : 02-02-03 22:13

"Niels Gjermandsen" <nlg@tdcadsl.dk> wrote in message news:3e3d7336$0$234$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Prøv at gå ind på www.nhlg.dk og se min slægtstavle.
> Det er en pdf fil som er lavet fra Word2000 med pdf995 som er dovnloaded
klip

neat

but I like the more colourful approach to trees in Family Tree Maker

which uses the Amyuni PDF Converter

http://www.amyuni.com/en/products/pdf_converter/

they tale £80 UK which is more than FTM costs as an upgrade

Hugh W

Fra : Alf Christophersen

Dato : 04-02-03 01:12

On Sun, 2 Feb 2003 14:35:48 +0100, "erik" <fox44REMOVETHIS@mail.dk>
wrote:

>at skulle købe Adobe til 7000Kr. ??

Tror du skal sjekke en del steder for prisen på Adove Acrobat. Prisen
er nærmere 1000 kr enn 7000 kr. Mye nærmere.

Fra : Tom Stryhn Sr.

Dato : 04-02-03 11:21

Adobe Acrobat 5.0 DK MAC/WIN 2.250,00 kr hos Soft@wold

--
Regards / Med venlig hilsen

Tom Stryhn
stryhn@email.dk
http://freepages.genealogy.rootsweb.com/~stryhn/
last update 01.Feb.2003

Checked by Norton anti-virus system

Fra : Alf Christophersen

Dato : 04-02-03 18:52

On Tue, 4 Feb 2003 11:20:43 +0100, "Tom Stryhn Sr." <stryhn@email.dk>
wrote:

>Adobe Acrobat 5.0 DK MAC/WIN 2.250,00 kr hos Soft@wold

Høres mer fornuftig ut. Og er man ansatt ved akademisk institusjon
eller er skoleelev pleider det å vanke rabatter også