Opdatering af hjemmeside med billeder & an~
Fra : bager-kim

Dato : 29-01-03 17:29

Jeg har nu fået lagt nogle slægtsbileder og anetavler op på min hjemmeside.
Ikke alle personoplysningsskemaer er udfyldte, men det kommer efterhånden
som tiden tillader det.
Samtidlig er der blevet opdateret generationer med nye noter til nogle af
personerne.

Der kommer flere billeder op efterhånden som de bliver scannet ind.

--
Hilsen
Kim Juul

www.kim-juul.dk

kim-juul@mail.dk

Fra : Ole Gyldenløve

Dato : 29-01-03 18:29

Når jeg går ind på din hjemmeside får jeg kun vist den venstre frame (de
blå, lodrette bjælke). De øvrige tre frames i højre side kommer frem med
beskeden "Side ikke fundet..."

Ole Gyldenløve
E-mail: ole@gyldenlove.dk

Fra : Arne Nielsen

Dato : 29-01-03 19:29

Hos mig er den OK.

Venlig hilsen
Arne Nieslen

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 29-01-03 19:49

"Arne Nielsen" <arnen@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hos mig er den OK.
>
> Venlig hilsen
> Arne Nieslen

****************
Og her fra Bæltestedet ser det underligt ud, den ene side dækker for den
anden . . . . . der er tekst man kun "aner"
Flemming Svendsen udi Korsør.

Fra : Chris Gade Oxholm Sø~

Dato : 29-01-03 21:04

Ingen problemer med at se siderne - men, for der er et men.
Dine farve valg, sort tekst på blå bund er ikke optimal for øjet.
Måske det også kan være fordelagtigt at se lidt på skrifts størrelsen og
skrifttypen, men det er mere et spørgsmål om smag og behag.

Det er naturligvis aktuelt for dine sider, men et generelt problem på mange
web-sider, som der ofte lægges mange timer i at få til at se indbydende ud,
med de mange informationer der er mulighed for at tilbyde andre.

--
Chris Gade Oxholm Sørensen
support@brotherskeeper.dk

BK - software - opdatering - manual - www.brotherskeeper.dk

Fra : Familien Kristensen

Dato : 29-01-03 21:21

"Chris Gade Oxholm Sørensen" <support@brotherskeeper.dk> skrev i en
meddelelse news:b19c34$3bh$1@sunsite.dk...
> [...]
> Dine farve valg, sort tekst på blå bund er ikke optimal for øjet.
> Måske det også kan være fordelagtigt at se lidt på skrifts størrelsen og

Jeg deler din mening om mørkeblå tekst på blå bund, men i min browser kan
jeg indstille skriftstørrelse. Med min "normalindstilling" har jeg ikke
problem med størrelsen.

Siderne med slægtsforskning er ret "lækre" forstået på den måde, at jeg fik
lyst til at læse om emnerne. Endelig fandt jeg ud af HVORFOR det er så svært
at få oplysninger fra den hemmelige protokol.
5 stjerner til siden.

Hilsen Jeannie Kristensen

Fra : bager-kim

Dato : 29-01-03 22:03

> [...]
svært
> at få oplysninger fra den hemmelige protokol.

Efter jeg havde skrevet til gruppen, ville jeg lige rette en stavefejl og
fik lagt den forkerte ind.
Derfor opstod der nogle mærkelige fejl på siden. Det var selvfølgelig en
forkert tidspunkt at
rette fejl på, men nu køre siden igen.

Den blå baggrundsfarve er ikke passende. Jeg skal få den rettet til en mere
behagelig farve.
Det samme gælder for en af de andre interesser: Country musik.

Tak for stjernerne.

Kim Juul

www.kim-juul.dk

kim-juul@mail.dk