Else Johanne Marie NIELSEN
Fra : Per Pedersen

Dato : 27-01-03 17:47

Hej !

Har fundet på FamilySearch.

Else Johanne Marie NIELSEN
Født 1892 Laven, Skanderborg, Danmark.

Gift med:
Jens Cenius KRISTENSEN DYHR i 1911
Født : 30 Apr 1888 Laven, Skanderborg, Danmark.
Død 1967

Er der nogle her som har flere oplysningerne om dem.

Mvh. Per

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 27-01-03 22:30

"Per Pedersen" <fjerndether_ma-ry@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> Født : 30 Apr 1888 Laven, Skanderborg, Danmark.
> Død 1967
>
> Er der nogle her som har flere oplysningerne om dem.

Det tror jeg da bestemt, at folkeregistret har.

Mvh. Bodil.

Fra : Per Pedersen

Dato : 27-01-03 22:39

"Bodil Grove Christensen" <grovebgcFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse
> Det tror jeg da bestemt, at folkeregistret har.
>
> Mvh. Bodil.

Også hvis de har boet og er døde i USA. ?

Mvh. Per

Fra : Martin Bjarklev

Dato : 27-01-03 22:57

"Per Pedersen" <fjerndether_ma-ry@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Født : 30 Apr 1888 Laven, Skanderborg, Danmark.
> Død 1967
>
> Er der nogle her som har flere oplysningerne om dem.

Jens Dyhr døde Februar 1967 i Racine, Wisconsin, USA. Du kan finde ham på
Social Security Death Index på http://www.rootsweb.com
hvorfra du også kan udskrive en blanket, sende til USA og få mere at vide om
dem.

Der er også en Else Nielsen, men med fødseldag 10-Sep-1896. Hun er også død
i Racine, Wisconsin i Juni 1985.

mvh
Martin

Fra : Per Pedersen

Dato : 28-01-03 00:18

"Martin Bjarklev" skrev i en meddelelse >

> [...]
om
> dem.
>
> Der er også en Else Nielsen, men med fødseldag 10-Sep-1896. Hun er også

Hej Martin.

Jeg takker mange gange for hjælpen !

Mvh. Per