Ny norsk håndbog
Fra : Chris Gade Oxholm Sø~

Dato : 24-01-03 16:57

Det er lykkes at få parti af bogen "Hvordan lage slektsbok", som netop er
udkommet i en opdateret version. Hæftet omhandler hvordan man skriver en
slægtsbog, ud fra de oplysninger som er skrevet ind i f.eks. Brothers Keeper
eller et andet slægtsprogram som kan udskrive til RTF formatet. Hæftet er
skrevet af nordmanden Odd Sørensen.
Odd Sørensen har arbejdet i en række år med Brothers Keeper samt selv
udgivet en række slægtsbøger, både om egen slægt, men også for andre
slægtsforskere.

Se mere på www.brotherskeeper.dk

Odd Sørensen skriver om hæftet:

"Hvordan lage slektsbok"

Sprog: Norsk

ISBN 82-91958-09-2.

Håndboka "Hvordan lage slektsbok" (A5-format) Håndboka "Hvordan lage
slektsbok" er et lite hefte beregnet på slektsforskere som har lagt inn sin
slekt i et slektsdatabaseprogram.

Boka viser enkelt og greit hvordan man går fram får å få med heile slekta i
ei slektsbok. Boka er basert på menybilder som stammer fra Brother's Keeper,
men følgende programbrukere vil ha nytte av håndboka: BK, CFTW, DISGEN,
EMBLA; FOW, FTM, GEN, Legacy, TMG, WinFam, og alle andre slektsprogram som
kan skrive ut RTF-filer med indeks, eller direkte til tekstbehandler, og som
kan levere "komprimerte anekart" eller anekart.

--
Chris Gade Oxholm Sørensen
support@brotherskeeper.dk

BK - software - opdatering - manual - www.brotherskeeper.dk

Fra : Steven

Dato : 24-01-03 17:56

"Chris Gade Oxholm Sørensen" <support@brotherskeeper.dk> skrev i en
meddelelse news:b0rnr1$nio$1@sunsite.dk...
> [...]

som
> kan levere "komprimerte anekart" eller anekart.

Det lyder interessant.
Hvor mange sider er dette hæfte på, hvad koster den og er der måske også en
mulighed for at den vil blive oversat til dansk?
Jeg går ud fra at hæftet skal bestilles hos dig.

Med venlig hilsen

Steven