java til siemens s55?
Fra : Janus Olsen

Dato : 11-03-03 23:32

Hej
jeg kan ikke finde noget software, billeder, ringetoner ol. Jeg har prøvet
my-siemens.com, der er ikke noget at komme efter er der nogen der kender
et sted hvor der er noget til denne tlf.

MVH Janus Olsen

Fra : Christian Poulsen

Dato : 11-03-03 23:40

> jeg kan ikke finde noget software, billeder, ringetoner ol. Jeg har
> prøvet my-siemens.com, der er ikke noget at komme efter er der
> nogen der kender et sted hvor der er noget til denne tlf.

En af fordelene ved JAVA, det er vel at man kan afvikle programmet lige
meget om man har Nokia, Siemens, SonyEricsson, osv.osv.? Eller tager jeg
fejl? Så det er vel bare at skyde afsted på Google og søge på 'midlet'?

Fra : Fischer

Dato : 12-03-03 08:14

> En af fordelene ved JAVA, det er vel at man kan afvikle programmet lige
> meget om man har Nokia, Siemens, SonyEricsson, osv.osv.? Eller tager jeg
> fejl? Så det er vel bare at skyde afsted på Google og søge på 'midlet'?

Men f.eks. til visse spil kan det vist være en fordel at de er lavet til den
rigtige skærm-opløsning.

--
*Fischer
En bekendt har et godt mobilnummer til salg:

Fra : Dennis Enøe

Dato : 12-03-03 10:17

club-siemens.com har lidt af hvert plus et godt forum

Fra : *trads*

Dato : 12-03-03 16:32

> et sted hvor der er noget til denne tlf.
>
> MVH Janus Olsen

http://www.s55-world.com/downloads/java/downloads.htm

http://www.siemens-s55.de/ringtones/

det er de sider jeg bruger..