Egne miditoner i N6610?
Fra : Martin T.

Dato : 08-03-03 12:08

Hej alle

Har lige fået opdateret min telefon til version 4.18. Dog er der opstået et
lille problem.

Tidligere kunne jeg under "Normal Profilen" vælge en midi-fil fra
Galleriet -> Toner som ringetone. Det drejer som om Eminems Without me, som
jeg fandt på en midi-side. Denne virkede uden problemer med version 3.09. Nu
kan jeg overhovedet ikke se den i oversigten, når jeg prøver at vælge den
som ringetone under "Profiler", men den vises, hvis jeg går direkte ind i
galleri-mappen -> Toner, hvor den også afspilles fint.

Selvom jeg inde i galleriet vælger "brug ringetone" under valg ved
midi-filen, spiller den fortsat "Nokia Tune".

Hvad er der galt?

Mvh. Martin T.

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 08-03-03 16:25

"Martin T." <mt.inf@cbs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Selvom jeg inde i galleriet vælger "brug ringetone" under valg ved
> midi-filen, spiller den fortsat "Nokia Tune".

Jeg kender desværre ikke lige nogen løsning.... Da du fik opdateret den,
havde de så taget backup af dine data, så de også lå der efter opdateringen
(f.eks den pågældende ringetone)? Eller har du efterfølgende hentet den?

For jeg har hørt om nogle stykker, mig selv incl., at der kan være problemer
hvis de prøver at ligge de gamle data ind igen efter en opdatering. Jeg
kunne f.eks godt høre min gamle ringetone når folk ringede til mig, men jeg
kunne ikke se den nogen steder.... (og derfor heller ikke slette den)

Løsningen for mit vedkommende, var at få den opdateret igen UDEN at få lagt
de gamle data ind igen bagefter. Derefter kunne jeg så downloade/overføre
det igen.... Så var der ingen problemer.

Hygge...
Daniel