Hvor stort prisfald på Nokia?
Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 04-03-03 16:41

Hejsa...

Jeg regner med at købe ny Nokia telefon inden for et par måneder. Jeg har
kigger på 6100 og 7250. Men er der nogen der tør gætte på hvor meget de når
at falde i pris inden for de næste par måneder? Jeg kan se at 6610 og 7210
på ca. 2 måneder er faldet næsten 1000 kr. (uden abb. selvfølgelig). Er der
noget man kan regne med gælder for de fleste nye Nokia telefoner eller er
det helt hen i vejret?

/Lars

Fra : Helmut Lotti

Dato : 04-03-03 17:00

Hej Lars!

Der er næsten gået hen og blevet dagspriser på mobiltelefoner!
Grunden til at de nævnte mobiltelefoner er faldet er, at Nokia for ganske
kort tid siden sattes deres terminaler kollektivt ned!
Sandsynligvis fordi mange af de nuværende modeller er på vej ud af Nokias
sortiment!
Generelt gælder det for mobiltelefoner, at de er dyrest lige når de kommer
på markedet!

Med venlig hilsen

Helmtu Lotti