MA-620 i DK?
Fra : Holm

Dato : 28-02-03 12:10

Er der nogen der ved, hvor jeg får fingrene i en MA-620 i Danmark?
(MA-620: www.mobileaction.com)

Fra : Fischer

Dato : 28-02-03 12:56

> Er der nogen der ved, hvor jeg får fingrene i en MA-620 i Danmark?
> (MA-620: www.mobileaction.com)

http://shor.ter.dk/944343464

*Fischer
OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.

Fra : JMo.

Dato : 28-02-03 18:16

"Fischer" <express2003@get2net.dk> wrote in

> http://shor.ter.dk/944343464

Udover hos T Hansen bliver den også solgt i nogle butikker under navnet
Elements Fone Manager. Firmaet bag er Smart IT (70 26 11 00/www.do-it-
smart.com)

Fra : Holm

Dato : 28-02-03 23:06

Jeg dappede ud til T.Hansen og købte dimsen. Tak for tippet :)
--
"That's an amazing invention, but who would ever want to use one?"
- President Rutherford B. Hayes, referring to the telephone