P800 som mp3-afspiller??
Fra : dj

Dato : 27-02-03 23:48

Hej NG

Sidder og læser 2 forskellige tests af p800, den ene
(http://www.mobile-review.com/review/sonyericsson-p800-part2-e.shtml) siger
at mp3-filer fra memory-stick'en ikke kan afspilles, mens den anden
(http://www.pdanmark.dk/Anmeldelser.asp?Id=86) påstår modsat......

.....hmm, nogen som ejer dyret, som kan fortælle mig hvilken af de 2 som er
korrekt??

Hilsen Frank (som gerne vil have fingrene i sådan en

Fra : Jensb

Dato : 28-02-03 00:50

"dj" <kjeldsen66@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> korrekt??
>
> Hilsen Frank (som gerne vil have fingrene i sådan en

Hej ja jeg har en, og det er mig der har skrevet anmeldelsen for pdanmark.dk
Du kan godt afspille mp3 direkte fra MemoryStick DUO, ingen problemer der.

Den anmeldelse fra mobile-review.com er forkert på mange punkter og burde
være blevet slettet for længst. Jeg tror den er lavet på baggrund af en
beta-udgave af P800. De nævner f.eks. også at der på CD2 medfølger AvantGo
og TomTom hvilket heller ikke er rigtigt.

Jens

Fra : Tony

Dato : 28-02-03 09:25

Hej Jens

Hvordan lægger jeg mp3erne ind? Jeg har ikke syslet så meget med softwaren,
men jeg synes ikke det var så ligetil.
Er der en måde at se telefon/kort som et drev, eller hvodden.

Pft

Tony

Fra : Jensb

Dato : 28-02-03 11:17

"Tony" <mynsterman@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
softwaren,
> men jeg synes ikke det var så ligetil.
> Er der en måde at se telefon/kort som et drev, eller hvodden.

Ja når du har indstalleret softwaren så skulle du gerne få et ikon på
skrivebordet med en P800. Når du klikker her, hvis din telefon står i
cradlen selvfølgelig, så vil du kunne se både den interne hukommelse og
MemoryStick.

Første gang man åbner kan jeg ikke huske om der er oprettet mapper, men
ellers mener jeg automatisk den opretter dem, første gang du forsøger at
overføre en fil. Der er en fast mappestruktur der skal overholdes, f.eks.
skal mp3 filer ligge i "Audio" og billede i "images" osv.

http://www.p800.dk/billeder/filer.jpg

Jens

Fra : Tony

Dato : 01-03-03 18:03

> Ja når du har indstalleret softwaren så skulle du gerne få et ikon på
> skrivebordet med en P800.

Ja, det var jo nemt - tak!!

Tony