3210.....hjælp søges!
Fra : \(4690\) Claus Smith~

Dato : 26-02-03 15:29

Jeg har fået en nokia 3210 forærende og skal til at tage den i brug.

Forhistorien er at den ikke er simlåst, men når den tændes så beder den om
en sikkerhedskode, min kammerat har ikke brugt den i flere år og kan derfor
ikke huske koden!

Hvad gør man så?

Claus

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 26-02-03 15:33

Claus Smith skrev:

>Hvad gør man så?

Prøver i første omgang standardkoden som er 12345.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon!

simlock.dk fejrer fødselsdag i marts, med tilbud til alle modtagere af
nyhedsbrevet - så tilmeld dig: http://www.simlock.dk/nyheder.php

Fra : \(4690\) Claus Smith~

Dato : 26-02-03 15:34

Den virker ikke...øv

Fra : Thomas Gulholm

Dato : 26-02-03 20:10

> Prøver i første omgang standardkoden som er 12345.

Eller 00000 (5 nuller)

M.v.h.
Thomas

Fra : Don_E

Dato : 26-02-03 15:34

"(4690) Claus Smith aka Pigefotografen.dk"
<pigefotografen@pigefotografen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Forhistorien er at den ikke er simlåst, men når den tændes så beder den om
> en sikkerhedskode, min kammerat har ikke brugt den i flere år og kan

Find en Unlocker, han kan læse den for dig.
(normalt er den 12345)
--
/DonE

Fra : Erling Simonsen

Dato : 26-02-03 15:47

"Don_E" <don_e@stofanet.INVALID> skrev i en meddelelse

> [...]
> <pigefotografen@pigefotografen.dk> skrev i en meddelelse

> derfor

> Find en Unlocker, han kan læse den for dig.
Hej.
Er det ikke pinkoden i stedet for sikkerhedskoden den be'r om ?
m.v.h.
Erling Simonsen

Fra : \(4690\) Claus Smith~

Dato : 26-02-03 15:55

Nej det er sikkerhedskoden den beder om.

Claus

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 27-02-03 10:53

(4690) Claus Smith aka Pigefotografen.dk wrote:
> Nej det er sikkerhedskoden den beder om.

Som en anden skriver, så kan den aflæses med
et datakabel. En unlocker kan hjælpe dig.
Standardkoderne er 1234, 12345, 0000 eller
00000 (svjv).

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.

Fra : Erland Stig Bredgaar~

Dato : 27-02-03 17:03

"(4690) Claus Smith aka Pigefotografen.dk" skrev

> når den tændes så beder den om en sikkerhedskode, min kammerat
> har ikke brugt den i flere år og kan derfor ikke huske koden!

Hvis du har adgang til et datakabel og f.eks. programmet LogoManager
(kan hentes i en gratis demo-version på nettet), så kan du læse koden.
Datakablet kan i øvrigt være rart at have, så man f.eks. kan tage backup
af sin telefonbog mv. Sådan et kabel kan vel ikke koste det helt store nu,
prøv f.eks. i gruppen dk.marked.privat.telefon.mobil.

Mvh. Erland

Fra : Lars Raaby

Dato : 27-02-03 20:02

(4690) Claus Smith aka Pigefotografen.dk skrev bl.a.:
> Forhistorien er at den ikke er simlåst, men når den tændes så
> beder den om en sikkerhedskode, min kammerat har ikke brugt
> den i flere år og kan derfor ikke huske koden!

Her er nogle koder du kan bruge. De stammer fra de telefoner som
blev solgt med Telia abb.

12345 24062 17072 48621 73312

Lars Raaby