Unlock af 2618a paspå
Fra : Peter Grønvald

Dato : 18-03-01 10:52

Paspå med at bruge fast unlocker fra Zulea,den har desværre slået min
telefon ihjel,er der nogen der kan hjælpe
pgn @post6.tele.dk

Fra : Erik Graversen

Dato : 18-03-01 12:56

"Peter Grønvald" <pgn@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse news:991vt3$sge$1@news.inet.tele.dk...
> Paspå med at bruge fast unlocker fra Zulea,den har desværre slået min
> telefon ihjel,er der nogen der kan hjælpe

Det var ærgerligt! Du skulle havde læst lidt tilbage i gruppen inden
du prøvede med Zulea! I indlægget :

Re: Nok en gang-Software a2618 ?
Date: Fri, 2 Mar 2001 12:26:14 +0100

kan du læse følgende skrevet af Kim Andersen:

>Jeg kan så fortælle at unlockeren fra Zulea ikke virker, men flasher
>eepromen tom....
>Unlockeren fra moon er en fake.....

Det hjælper dig selvfølgelig ikke meget nu. Og jeg ved heller ikke om det er
muligt at gøre noget selv i sådan en situation. Det er der forhåbentlig andre der gør.

Mvh,

--
Erik Graversen.

e-mail: erikgr@mail1.stofanet.dk

Pitstop VG-8: http://www.vg-8.subnet.dk

Fra : ohodk

Dato : 18-03-01 20:09

Hej Peter.

For at få liv i tellefonen skal du kontakte din forhandler, om at få opgraderet firmware i din tellefon, så kommer der liv igen.

M.V.H.

http://www.kandu.dk/

Fra : Peter Grønvald

Dato : 18-03-01 23:00

Hej og tak for jeres interesse.Desvære havde jeg ikke læst at der var lusk
med Zulea unlucker,men man bliver jo måske klog af skade.Jeg skal ud at
rejse 1.uge,men håber at der måske findes et program så jeg kan flashe
telefonen til at virke igen.Kablet har jeg købt hos Mobiltricks.dk for 178kr
alt incl.,og det må jo være billigt nok(hvis man da ikke slår sin telefon
ihjel)
Hilsen Peter
pgn@post6.tele.dk

Fra : Hugotit

Dato : 18-03-01 21:34

Du er desvæære ikke den eneste
Jeg er blevet kontaktet af en,der har givet mig et telefonnummer på et firma
der hedder "Pro Comm",de skulle reparere for Telia: 70222400
Men om de tager betaling,eller reparerer på garantien ved Jeg ikke.
Jeg skal nok lade Jer det vide .
Ps. Det datakabel du brugte,hvor havde du købt det ?

--
Hugotit
hugotit@hotmail.com