Kvalitetsmobil - modsat Nokia ;-)
Fra : Hans Paulin

Dato : 26-02-03 01:07

....for et par dage siden var her lige en lille "liste" over
kvali-mobiler - kan nogen huske den...

....det er min arb.kammys søn, der ikke vil ha en Nokia...
Hans

Fra : Hans Paulin

Dato : 26-02-03 01:15

Hans Paulin wrote:
> ...det er min arb.kammys søn, der ikke vil ha en Nokia...

....glemte lige at sige, at den skal kunne tage billeder...
Hans

Fra : fnuggie

Dato : 26-02-03 10:03

Så er der to modeller ericcson t68i og Siemens S55.

Der er også nogle af de nye modeller fra sonyericsson der kan tage billeder
men jeg kan ikke huske hvilke.

Jeg ville selv købe en Siemens S55 den er rigtig god.

MVH
Fnuggie

Fra : Hans Paulin

Dato : 26-02-03 10:16

fnuggie wrote:
> Så er der to modeller ericcson t68i og Siemens S55.
>
> Der er også nogle af de nye modeller fra sonyericsson der kan tage
> billeder men jeg kan ikke huske hvilke.
>
> Jeg ville selv købe en Siemens S55 den er rigtig god.

....okay

....det fortæller jeg makkeren - tak skal du ha!
Hans

Fra : Christian Catu

Dato : 26-02-03 12:46

"fnuggie" <fnuggieFJERN@hotmail.com> wrote in message
> Så er der to modeller ericcson t68i og Siemens S55.

Helt ærligt! Jeg har selv t68i'eren og 256 farver er altså kun en smule
bedre end 16 gråtoner. Specielt når man kigger på Samsung og Panasonic hver
har 65000 farver - det bliver altså noget flottere.

Fra : Anders Hansen

Dato : 26-02-03 15:38

Hvad er der nu galt med nokia ?

--

Venlig Hilsen

Anders Hansen
mail@REMOVETHISanders-hansen.dk

Fra : Janus Olsen

Dato : 26-02-03 19:40

"Anders Hansen" <anders_hansenREMOVETHIS@tune.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er der nu galt med nokia ?

Software fejl, vandskader, displays, displayconnectorer, lang ombytningstid,
dyre, pop istedet for kvali og holder ikke hvad de lover med hensyn til
lanceringer.
Men bortset fra det er de da gode nok
MVH Janus Olsen

Fra : Christian Catu

Dato : 27-02-03 08:44

"Anders Hansen" <anders_hansenREMOVETHIS@tune.dk> wrote in message
> Hvad er der nu galt med nokia ?

Lad være med at qoute fucke. Jeg har ikke sagt noget galt om Nokia, men jeg
vil ikke anbefale en Nokia til en der skriver han ikke vil ha' dem.
(Derudover er jeg enig med Janus... De er simpelthen alt for fejlbehæftede)

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 26-02-03 15:59

Hvordan med Siemens farver, de er da ret gode eller hvaD?

--
Med venlig hilsen/Best regards
Kenneth Koustrup

www.cool-shop.dk - Det koster intet at kigge.

Fra : Janus Olsen

Dato : 26-02-03 19:35

"Kenneth Koustrup" <koustrup@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan med Siemens farver, de er da ret gode eller hvaD?

De er ihvertfald meget bedre end T68i, men de kommer selvfølgelig ikke op
niveau med dem med tft som samsung sgh t-100
Men S55'eren kan man ikke fortryde at have købt, den har stort set alt
bortsetfra highspeed data. Og så er kvaliteten i top.
MVH Janus Olsen