Umotiverede slukninger af 3510
Fra : Jonas Levring

Dato : 23-02-03 16:11

Hejsa

Er der nogen af jer der kan forklare hvorfor en 3510 engang imellem slukker
og tænder sig selv igen (man skal ikke engang skrive pin-kode når den
starter igen) - Det er indtil videre kun opserveret når man skriver sms!?

/Jonas Levring

Fra : Unlock I Thisted

Dato : 23-02-03 17:06

> [...]
> og tænder sig selv igen (man skal ikke engang skrive pin-kode når den
> starter igen) - Det er indtil videre kun opserveret når man skriver sms!?

Det lyder som en software fejl, opdatere softwaren i din telefon
også skulle det lille problem være løst

Mvh
"C@ss"
Unlock I Thisted

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 23-02-03 22:40

Unlock I Thisted wrote:
> Det lyder som en software fejl, opdatere softwaren i din
> telefon også skulle det lille problem være løst

Nemlig, har lige fået min opdateret fra en software med
lignende fejl i og ny fungerer den bare perfekt.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.

Fra : GJ

Dato : 08-04-03 20:28

On Sun, 23 Feb 2003 16:11:18 +0100, "Jonas Levring"
<jonas@slet_dette_levring.dk> wrote:

> [...]
>og tænder sig selv igen (man skal ikke engang skrive pin-kode når den
>starter igen) - Det er indtil videre kun opserveret når man skriver sms!?

Min 3510 gør det samme.... den gjorde den allerede den første dag
jegfik den i juli 2002, men jeg fik aldrig taget mig sammen til at
brokke mig så indtil videre lever jeg med det. Min første 3210 gjorde
det også..... det endte med jeg fik den ombyttet efter 3 forgæves
reparationer.....

Fra : Nakel Andersen

Dato : 09-04-03 07:38

Jeg fik min opdateret og nu gør den det ikke mere (ikke endnu ) Men det
er jo Nokia, man kunne forstå det hvis det var Oragne SPV med Windows.