S55
Fra : Lars

Dato : 20-02-03 20:44

Jeg har set en der skriver at der medfølger datakabel til en s55.Er der
nogen der ved om der gør .

Fra : *trads*

Dato : 20-02-03 21:32

Selvfølgelig gør der det !!!!
Folk "som du selv skriver" siger at der følger et med....
Hvorfor så tvivle ??

Fra : Lars

Dato : 20-02-03 22:01

Fordi jeg har haft ringet til TeleDanmark butikken og de siger der ikke
gør!!!

Fra : ct

Dato : 20-02-03 22:17

det fulgte ikke med til min - men jeg har jo bluetooth, so what the heck
;.-)

Fra : *trads*

Dato : 20-02-03 22:46

Hummm.
Jeg købte min i El-Giganten for 2495kr MEN kabel.

Fra : ht

Dato : 21-02-03 15:17

"Lars" <lisettes@tiscali.dk> wrote in

> Jeg har set en der skriver at der medf›lger datakabel til en
> s55.Er der nogen der ved om der g›r .

Jeg købte een i går. Der følger intet datakabel med - det koster 299,-
i TDC's butik, og er faktisk ret smart, da det samtidig tillader
opladning gennem USB-tilslutningen.

Jeg er i øvrigt ikke frygtelig vil med brugen af tasterne - min S45's
taster var meget lettere at ramme.

Med venlig hilsen

Hans-Henrik

Fra : *trads*

Dato : 21-02-03 16:18

"> Jeg er i øvrigt ikke frygtelig vil med brugen af tasterne - min S45's
> taster var meget lettere at ramme.

Vend dig til dem..Og de er dejlig behagelige (syntes jeg )

Fra : ht

Dato : 08-03-03 13:00

"*trads*" <trads@get2netFJERN.dk> wrote in news:3e56430c$0$31926
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Vend dig til dem..Og de er dejlig behagelige (syntes jeg )

Genialt råd - det havde jeg slet ikke tænkt på...

I øvrigt finder jeg nu ud af, at selvom man kan købe S55'eren og
kameraet, så er det stadig ikke muligt at købe holderen til et Car Kit
Professional II - jeg har talt med Siemens' helpdesk, og de beklager
meget, men de ved ikke hvornår diverse accessories dukker op i
Danmark. Stor hjælp. Så nu er jeg nødt til at viderestille fra
S55'eren til S45'eren, med det SIM-kort jeg fik sammen med S55'eren i,
når jeg kører bil, så evt. opkald bliver viderestillet til S45'eren.
Så jeg er tvunget til at beholde S45'eren aktiv, fordi Siemens ikke
kan finde ud af logistikken. Det er ikke smigrende for et firma af det
niveau.

Med venlig hilsen

Hans-Henrik