Nokia 3510i ? erfaring med denne model.
Fra : JB

Dato : 17-02-03 21:30

Hej.........er der nogen der har erfaring med denne model........jeg vil
gerne høre for og imod og evt. om der var andre mærker til denne pris som
ville være bedre.

PÅ FORHÅND TAK
JB

Fra : Salva

Dato : 17-02-03 23:28

Jeg har lige købt en. Jeg havde en Alcatel 511 som er en LILLE fed mobil som
man kunne have i lommen... 3510i er lidt større. Jeg vil tror den samme
størrelse som 3310...
Mobilen er ok, men når lyset er slukket kan man næsten ikke se klokken i
mobilen, selvom det er dagslys!! Det synes jeg ikke jeg har haft problemer
med, med andre mobiler.
Efter nogle timer har men prøvet telefonen af og så synes jeg den er lidt
kedelig!!
Jeg har fundet ud af, at have farveskærm ikke betyder så meget alligevel som
jeg havde troet.
Jeg har lidt fortrudt købet men jeg gav kun 899,- plus abbo (240 kr for et
halvt år) og uden SIM lås. Det er sgu billigt nok.

-Salva

Fra : JB

Dato : 18-02-03 09:47

Hej

Tak for svaret.............hvad for en mobil ville du så vælge idag.....når
du nu ved det om 3510i.............farveskærm er det ikke fedt nok ? eller
er det bare for mange penge man giver for at få en med
farveskærm.......kunne man bruge de penge på en anden feder mobil.

PÅ FORHÅND TAK
JB

Fra : Salva

Dato : 18-02-03 11:52

Jeg ved ikke helt hvilken en jeg ville vælge nu. Jeg vil tror jeg er
ligeglad med farveskræm, så længe der ikke er flere muligheder i telefonen.
Jeg gå efter en lille mobil. Tjek den mobil jeg havde før. Den er fed:
http://www.my-onetouch.com/worldwide/com/products/phones/ot511/specs/3d/
(Klik på 3d linket...)
Desværre er der bare ikke så mange steder man kan hente logo/ringtoner til
den.

Jeg har kigget lidt på t300 fra sony... Men jeg har ikke prøvet den.