Hvilken ny mobil?
Fra : BRIAN NIELSEN

Dato : 16-02-03 20:35

Jeg søger en ny mobiltelefon, hvilken en kan anbefales?

Jeg har følgende krav: WAP, GPRS, ordbog og helst standbytid over 200 timer,
"billig", hvilken en kan anbefales?

Mvh.
Brian

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 16-02-03 21:26

In article <RIR3a.107$Br4.55@news.get2net.dk>, BRIAN NIELSEN wrote:
> Jeg søger en ny mobiltelefon, hvilken en kan anbefales?
>
> Jeg har følgende krav: WAP, GPRS, ordbog og helst standbytid over 200 timer,
> "billig", hvilken en kan anbefales?

Hvad er billig ?

Sony-ericsson har ikke listet batterilevetider, men de har følgende
med WAP og GPRS:
R600 - fra 299,- med Sonofon variant
T65 - fra 499,- med Telia

Nokia har
3510 - 499,- (Telia eller Sonofon) - Standby op til 13 dage.

Fra : BRIAN NIELSEN

Dato : 17-02-03 18:14

Er Ericsson blevet bedre med hensyn til menu-styringen?

meddelelse news:slrnb4vsv0.l5.povlhp@povl-h-pedersens-computer.local...

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 17-02-03 18:20

BRIAN NIELSEN wrote:

> Er Ericsson blevet bedre med hensyn til menu-styringen?

Hvad mener du med bedre? De er bedre end Nokia ja, men jeg ved ikke lige om
det var det du søgte..

--
Martin L. Johansen

Fra : BRIAN NIELSEN

Dato : 17-02-03 20:21

Jeg har tidligere haft en gammel 628 og på den var menu'en meget ulogisk
opbygget, derfor........!

Jeg har nu en Nokia 3310 som jeg egenligt er meget tilfreds men vil gerne
ha' en telefon med GPRS og WAP.

Hva' med Siemens?

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 17-02-03 22:26

BRIAN NIELSEN wrote:

> Hva' med Siemens?

Siemens er mere ulogisk end SONY Ericsson hvis du spørger mig.

--
Martin L. Johansen

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 16-02-03 22:43

BRIAN NIELSEN wrote:

> Jeg har følgende krav: WAP, GPRS, ordbog og helst standbytid over 200
> timer, "billig", hvilken en kan anbefales?

Evt. T65 fra SONY Ericsson?

--
Martin L. Johansen