Nokio 3310 SMS_beskeder
Fra : The Wild West

Dato : 15-02-03 12:03

Når jeg taster SMS-beskeder ind i min Nokia og forsøger at sende dem for
jeg beskeden : "Besked ikke sendt denne gang".

Jeg har tastet det rigtige nummer ind til SMS-centralen (TDC-abb)

The Wild West
Ole PE Jensen
ICQ 40112860
opej@city.dk

Fra : Christian Poulsen

Dato : 15-02-03 12:42

> Når jeg taster SMS-beskeder ind i min Nokia og forsøger at sende dem for
> jeg beskeden : "Besked ikke sendt denne gang".

Hvis du har dobbeltchecket at beskedcentralen er +4540399999. Så prøv at
starte helt forfra med 'skriv besked', virker det stadig ikke, så er der
kun tilbage at ringe til din udbyder. TDC, Telmore, Debitel, osv.

Fra : The Wild West

Dato : 15-02-03 13:35

Christian Poulsen wrote:

> Hvis du har dobbeltchecket at beskedcentralen er +4540399999. Så prøv at
> starte helt forfra med 'skriv besked', virker det stadig ikke, så er der
> kun tilbage at ringe til din udbyder. TDC, Telmore, Debitel, osv.

Tak for svaret. Det checker jeg og kontakter evt. TDC
--
MVH Ole PEJ
ICQ40112860

Fra : Jonas Levring

Dato : 15-02-03 13:25

Jeg har haft samme problem med mig 3310 når jeg skulle besvare en sms der
var sendt via TDC-mobil (deres internet-portal-dims) - løsningen var at når
man havde trykket besvar at skrive beskeden, og så slette nummeret, og
bagefter finde det i ens egen tlf-bog

/Jonas Levring

Fra : Leif & Susanne

Dato : 19-02-03 10:15

> [...]
når
> man havde trykket besvar at skrive beskeden, og så slette nummeret, og

Prøv at kontrollere,
Besked indstillinger : Fælles ,
Svar via samme central: vælg nej.
Det virkede på min 3310