Telmore - Konto manager
Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 12-02-03 07:59

For dem der har flere konti hos Telmore, er der nu lanceret en
ny gratis feature. Konto manager.

Denne service skulle gøre det langt nemmere at håndtere flere
konti, interesseret brugere kan læse mere på www.telmore.dk.

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 12-02-03 16:56

Hej Frank

"Telmore - Frank Rasmussen" <fr@telmore.dk> wrote:

>For dem der har flere konti hos Telmore, er der nu lanceret en
>ny gratis feature. Konto manager.

Ja, det opdagede jeg, og har også været inde og tilmelde "alle vores"
telefoner.

Men, nu er jeg jo pr. natur altid kritisk, også i denne sammenhæng. -
Jeg må indrømme at jeg havde forventet at når alle telefonerne, for
vores vedk. 4 stk. var tilmeldt Kontomanager, så "suttede" de alle fra
een fælles pengetank ! - Men, det er ikke tilfældet, man skal stadig
overføre beløb til den enkelte konto, men ok, det er da blevet nemmere i
og med at det nu kan gøres centralt fra Kontomanageren.

Endvidere havde jeg også forventet at man fra Kontomanageren kunne
checke alle opkald, altså se til hvilke numre der var ringet hvor længe
osv. - Det lader sig heller ikke gøre, man skal stadig logge ind på den
enkelte konto for at se dette.

Men ok, jeg kan sagtens se problematikken i begge forhold ! - I mit
tilfælde er der udelukkende tale om private telefoner hér i husstanden,
så dér ville det være ønskeligt, men, det kan godt være det ville give
en masse problemer i firmaer hvis administator kunne se disse
oplysninger centralt for hvert nummer

Så konklusionen må nok være at det er fint som det er nu ! - Tillykke
med det.

Meeeeen, måske mine 2 ønsker kunne laves hen ad vejen som et frivilligt
tilvalg ?.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Christian Poulsen

Dato : 13-02-03 01:44

> Ja, det opdagede jeg, og har også været inde og tilmelde "alle vores"

Et hurtigt spørgsmål. Når man er administrator på et nummer og ens
'bruger' har sagt ja til at kunne administreres, står det så nogen steder
på brugerens side? F.eks. under personlige side. Altså så man som bruger,
uden man ved, lige pludselig er kommet /under/ en anden bruger.

Jeg ved selvfølgelig godt at det gør man ikke bare sådan lige, da man skal
godkende ved at trykke ja. Men man kunne jo godt få gjort det ved en fejl.

Kan bruger ligeledes melde sig ud af konto manager? Altså så admin ikke
længere kan se det pågældende nummer. Eller er det det admin der suverænt
styrer det.

Tak på forhånd.

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 13-02-03 23:25

Hej

"Christian Poulsen" <deep@get2net.dk> wrote:

> [...]
>på brugerens side? F.eks. under personlige side. Altså så man som bruger,
>uden man ved, lige pludselig er kommet /under/ en anden bruger.

Hm, det kan jeg ikke huske - kigger lige......... Jo, der er kommet en
ny menulinie med et "flueben" ud for, og der kan man melde sig fra igen
ved at fjerne fluebenet, så svaret må være Ja, brugerne kan se de er
tilmeld KontoManager.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Lasse

Dato : 13-02-03 20:55

Hmm... Er nedenstående indlæg ikke lige en tand på kanten, så ved jeg ved
hidser folk sig normalt op over (skjult) reklame i NG'en...

/L

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 13-02-03 23:21

Hej

"Lasse" <lassevj@hotmail.com> wrote:

>Hmm... Er nedenstående indlæg ikke lige en tand på kanten, så ved jeg ved
>hidser folk sig normalt op over (skjult) reklame i NG'en...

Næh, det syntes jeg ikke, jeg vil opfatte det som god information ! -
Men ok, jeg er også så liberal

--
M.v.h. Ole®

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 13-02-03 23:48

"Lasse" <lassevj@hotmail.com> wrote in

> Hmm... Er nedenstående indlæg ikke lige en tand på kanten, så
> ved jeg ved hidser folk sig normalt op over (skjult) reklame i
> NG'en...

Jeg sad faktisk bare og ventede på at nogen skulle brokke sig - det
skete ikke.

Det kan godt være lidt af en glidebane hvis vi accepterer at Frank
reklamerer for Telmore herinde - jeg tror der ville blive stor ståhej
hvis CBB, Mixit eller lign. gjorde noget lign.

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk ::...
http://hs235.dk/cracks - http://susie.dk/

Fra : Claus E Beyer

Dato : 14-02-03 09:41

"Henrik Stidsen" <idontwantnospam@hs235.dk> skrev i en meddelelse

> Det kan godt være lidt af en glidebane hvis vi accepterer at Frank
> reklamerer for Telmore herinde - jeg tror der ville blive stor ståhej
> hvis CBB, Mixit eller lign. gjorde noget lign.

»CBB, Mixit eller lign.« reklamer gider vi ikke høre på, mens Telmore-
Franks kundevenlige oplysninger skal være velkomne. []

Claus

Fra : Fischer

Dato : 14-02-03 11:11

> »CBB, Mixit eller lign.« reklamer gider vi ikke høre på, mens Telmore-
> Franks kundevenlige oplysninger skal være velkomne. []

Sådan er det vel at have venner.
Frank har principielt gjort noget forkert, men fordi han er vellidt undlader
man at brokke sig over det.

*Fischer
OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 14-02-03 12:48

"Fischer" <express2003@get2net.dk> wrote in

> Sådan er det vel at have venner.

Det er jo det...

> Frank har principielt gjort noget forkert, men fordi han er
> vellidt undlader man at brokke sig over det.

....Frank/Telmore er populære hvorimod f.eks. Debitel eller CBB ville
få en skider så stor at tre indlæg ikke ville være nok :)

Personligt har jeg ikke noget i mod det, er selv Telmore kunde og vil
da gerne vide hvornår der sker noget nyt. Til gengæld er jeg total
ligeglad med hvad der sker hos de andre firmaer (lidt på spidsen) så
dem gider jeg ikke se reklamer fra.

Et dillemma...

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 14-02-03 22:54

Hej

Henrik Stidsen <idontwantnospam@hs235.dk> wrote:

>Det kan godt være lidt af en glidebane hvis vi accepterer at Frank
>reklamerer for Telmore herinde - jeg tror der ville blive stor ståhej
>hvis CBB, Mixit eller lign. gjorde noget lign.

Hænger det ikke sammen med måden det gøres på ? - Der er jo, efter min
opfattelse, stor forskel på reklame og information ! - Reklame er
typisk når man kraftigt fremhæver alle fortræffelighederne ved et
produkt, og dermed forsøger at få det til at se 'bedre' ud end det de
andre producenter sælger. - Og det var jo ikke tilfældet her.

Hvis nu det havde været omvendt, at jeg f.eks. havde spurgt her:
"Halløj Frank, hvordan går det med jeres KontoManager" Og svaret så
havde været: Nu køres vores nye osv... Så var den samme info blot
pludselig blevet til et svar istedet.

Nå , nu skal vi ikke afspore tråden med reklamedabat

--
M.v.h. Ole®

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 15-02-03 19:27

Ole Rasmussen <newsfeed@melby-online.dk> wrote in

> [...]
> svaret så havde været: Nu køres vores nye osv... Så var den
> samme info blot pludselig blevet til et svar istedet.

Der har jo faktisk flere gange været snak om f.eks. KontoManager
tidligere - så til dels kan man godt se det som en information om at
det der tidligere har været snakket om nu er kommet.