T65
Fra : Thorbjørn Brøndum

Dato : 07-02-03 10:51

Jeg har haft problemer med min T65 når jeg skal sende en sms.

Det der sker er at menuen forsvinder når jeg vælger 'skriv ny' er der andre
der har oplevet dette?

Jeg har købt den hos wanna-save og den var forøvrigt ikke simlåst.

VH Thorbjørn

Fra : Martin Heller

Dato : 08-02-03 21:37

"Thorbjørn Brøndum" <thorbjorn@gmx.co.uk> skrev i en meddelelse
> [...]
andre
> der har oplevet dette?
>
> Jeg har købt den hos wanna-save og den var forøvrigt ikke simlåst.

Det gør min i perioder. Jeg har haft flere T65, som hoppede
fra 'skriv ny' og helt ud af alle menuerne, dvs til 'forsiden'. Det
hjælper nogen gange at slukke telefonen og tænde den igen, men
det går ikke væk permanent. Det irriterende er, at det kun er i
perioder, så det er åbentbart ikke så nemt for reparatørene at
finde fejlen, hvorfor telefonen kan komme mange gange til rep,
før det hjælper.