Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Netbanker
Fra : KE

Dato : 08-03-03 08:47

Hejsa NG

DA jeg lige pt. er lidt træt af manglende funktionalitet på min banks
nuværende netbank ville jeg gerne høre lidt om andres oplevelser.
Jeg tænker på generelle ting, men i stedet for at nævne mulighederne ved
hver enkelt vil jeg hellere høre om deres begrænsninger:

Min egen er Spar Nord, her er det ikke muligt at lave fast overførsel mellem
konti, hvilket gør at jeg i praksis i forbindelse med revidering af budget
skal ned i banken for at ændre det faste beløb som overføres. Man kan
ligeledes ikke skrive til ens egen bankrådgiver via netbank.

Må jeg høre om andre

--
Best Regards
KE

Fra : Brian Sørup

Dato : 08-03-03 09:30

"KE" <x[removethis]@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Man kan
> ligeledes ikke skrive til ens egen bankrådgiver via netbank.

Jeg har brugt Nordea(Unibank) i 5 år , og kan selv ændre de
faste overførsler, med undtagelse af ydelser på lån.
Du kan kontakte din rådgiver via Netbank og ligeledes anmode om
forskellige ydelser.
--
Brian Sørup

Fra : Niels Elgaard Larsen

Dato : 10-03-03 15:18

> [...]

KE> skal ned i banken for at ændre det faste beløb som overføres. Man kan
KE> ligeledes ikke skrive til ens egen bankrådgiver via netbank.

Andre har svaret Jyske Bank, det er klart den mest browseruafhængige.

Skandiabanken fungerer nogenlunde (der er lidt fontproblemer, der gør at man
er nødt til at Tab'e sig frem til visse felter). Skandiabanken kan lave faste
overførsler. (Har ikke prøvet det med Jyske Bank)

--
Niels Elgaard Larsen
email: elgaard@diku.dk <URL:http://www.agol.dk/elgaard>