Band søges til koncert med Düreforsög i Aa~
Fra : Metal Coven.dk

Dato : 11-03-03 22:52

Er du med i et band, eller kender nogen der er og som måske kunne være
interesseret i et gig med Düreforsög på 1000fryd i Aalborg i Maj måned
- nærmere bestemt Fredag den 9 maj 2003, så skal du give lyd fra dig.

Lokale bands er at foretrække i denne omgang. Skriv til nedenstående
addresse for yderligere information.

Se evt. www.dureforsog.com

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : Lars Rindsig

Dato : 12-03-03 00:30

Metal Coven.dk wrote:

> et gig med Düreforsög på 1000fryd

På din hjemmeside skriver du Studenterhuset? Hm?

Lars

Fra : Metal Coven.dk

Dato : 12-03-03 05:06

On Wed, 12 Mar 2003 00:30:29 +0100, Lars Rindsig
<spam@bounce.bounce.bounce> wrote:

>På din hjemmeside skriver du Studenterhuset? Hm?

Hmm, jeg havde vist deres seneste koncert i tankerne da jeg skrev
dette indlæg.

Der er naturligvis tale om en fejl fra min side - det _er_ 1000fryd de
skal spille på 9/5 2003.

Fra : Troels

Dato : 12-03-03 11:56

> Der er naturligvis tale om en fejl fra min side - det _er_ 1000fryd de
> skal spille på 9/5 2003.

Og det blir _GODT_!

/Troels

Fra : Metal Coven.dk

Dato : 12-03-03 18:30

On Wed, 12 Mar 2003 11:55:37 +0100, "Troels"
<tllund@[nof******spam]hotmail.com> wrote:

>Og det blir _GODT_!

Det er der slet ingen tvivl om - og varmt tilligemed. Sådan går det
som regel når der er gang i den nede på fryd, som faktisk er et ret
fedt sted at høre musik. Intim stemning og man kan komme ultratæt på
bandet. Ikke noget med højt hegn og grav som andre steder.

Og indtil Düreforsög kommer til Maj, kan interesserede jo titte lidt
på den her:

http://www.metal-coven.dk/dureforsog_studenterhuset.htm

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas
doom, goth, death, power....
at www.metal-coven.dk

Fra : Troels

Dato : 12-03-03 23:18

> Og indtil Düreforsög kommer til Maj, kan interesserede jo titte lidt
> på den her:
>
> http://www.metal-coven.dk/dureforsog_studenterhuset.htm

Ja, eller se videoen

For øvrigt spillede de jo nogle ret roste koncerter i det engelske
fornyelig. Dejligt at de også er ved at få øjnene op for det der ovre. Også
spiller de jo til recessionsfestivallen den 2 eller 3 maj, så der bliver rig
mulighed for at se dem i maj.,

/Troels