ta selv bord til konfirmation
Fra : bjørn

Dato : 09-03-03 09:32

nogen forslag til hvad man kan diske op med til en konfirmation.skal
holdes hjemme efter konfirmantens ønske.

Fra : Morten Juel

Dato : 09-03-03 12:43

Hvad med noget skinke og noget roastbeef, flødekartofler, salat,
bagtkartoffelmos med purløg og persille i, nogle friske flüte fra bageren,
evt hvidløgsflüte, til forret kunne man jo lave en god suppe af en slags, og
til dessert kunne man jo lave/købe caramelrand og frisk frugt + is

Håber det gav lidt ideer )

Nu ved jeg jo ikke hvad konfirmanten kan li, men husk std. tilbehør til
roastbeef, så som peberrod osv..

Morten --- http://StarChild.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i
Nissan Micra 1.2 Aut. <- Til salg Nysynet 8750,-
DR350SET --- http://DR350.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Hermann Holm

Dato : 10-03-03 03:31

> nogen forslag til hvad man kan diske op med til en konfirmation.skal
> holdes hjemme efter konfirmantens ønske.

Vi skal selv til snart at have konfirmation, og vi sætter 5 lammekøller og
en oksesteg med kartofler, brune kartofler, grøntsager og sovs.

Hermann