Frossen grøntsagssuppe
Fra : Jette

Dato : 05-03-03 15:31

Er der nogen der kan svare på om man kan fryse diverse blendede
grøntsagssupper, som kartoffelsuppe, gulerodssuppe, blomkålssuppe og
linsesuppe og optø dem med godt resultat. Eller vil de skille ? Skal de
jævnes ved opvarmning ?
Med venlig hilsen Jette

Fra : Mikkel Winther

Dato : 05-03-03 15:51

"Jette" <jva@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> grøntsagssupper, som kartoffelsuppe, gulerodssuppe, blomkålssuppe og
> linsesuppe og optø dem med godt resultat. Eller vil de skille ? Skal de

Jeg har i hvert fald gode erfaringer med at fryse kartoffel- og porresuppe,
så mon ikke det går godt med andre grøntsager også. Jeg har aldrig været ude
for at de skilte, og jeg har ikke haft behov for at jævne dem ved
opvarmning.

HTH.

m.

Fra : Jette

Dato : 05-03-03 17:09

Tak for svaret. Jeg vil da prøve. Det kunne jeg selvfølgelig også bare have
gjort, men hvis nogen nu .......Tak i hvertfald
Med venlig hilsen Jette