Alter Mommark
Fra : Ruth Nielsen

Dato : 02-03-03 11:00

Er der nogen der kan sige hvor man i Storkøbenhavn kan gå hen
og købe denne dejlige ost. Jeg har i de sidste halvandet år købt
den i supermarkedskæden Prima. Men de har den ikke mere.

Venlige mennesker i dk.forbruger henviste mig så til Arlas hjemmeside,
hvor man kunne se at Mommak kommer fra dem. Jeg ringede til Arla
og fik den besked at det da også var lidt beklageligt at de kun kunne
henvise til een forhandlerkæde nemlig Netto. Glad strøg jeg ned til den
nærmeste Netto, hvor jeg fik at vide, at den kendte de da ikke.

Altså - er der nogen der har et råd??

Med venlig hilsen Ruth

---

Fra : Peter Weis

Dato : 02-03-03 11:42

"Ruth Nielsen" <elena@io.dk> wrote in message

> [...]
den
> nærmeste Netto, hvor jeg fik at vide, at den kendte de da ikke.

Vores Kvickly (Allerød) har den, så mon ikke du kan få den i større
brugs'er?
Det er de enkelte varehuse der selv bestemmer hvilke varer (fra det
fælles katalog) de har på hylden, så du skal måske prøve nogle
forskellige butikker, hvad enten det er Netto eller Kvickly.

mvh
Peter

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 02-03-03 18:44

"Peter Weis" skrev i en meddelelse

> [...]
> fælles katalog) de har på hylden, så du skal måske prøve nogle
> forskellige butikker, hvad enten det er Netto eller Kvickly.

Tak skal du have. Det var sandelig godt at få at vide at det ikke
er korrekt hvad jeg fik at vide i tlf. hos Arla.

Ja, men så vil jeg spørge efter den nogle steder hvor jeg ikke
plejer at handle.

Med venlig hilsen Ruth

---