tabuleh/bulgursalat
Fra : mack

Dato : 26-02-03 15:06

Hej!
Er der nogen der har en lækker opskrift på tabuleh (bulgur-salat) Gerne med
masser af krydderier. Synes ikke lige jeg kunne google mig frem til en
spændende opskrift.

/mack

Fra : [w e b w o m a n]

Dato : 26-02-03 15:38

"mack" <ottesen_SPAM-MIG-IKKE_@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
med
> masser af krydderier. Synes ikke lige jeg

Æhhhhh...

Første hit i Google:

http://www.hobrodhs.dk/Opskrifter/tabouleh/tabuleh.html

Fra : Heidi

Dato : 26-02-03 17:59

[w e b w o m a n] wrote:
> "mack" <ottesen_SPAM-MIG-IKKE_@sol.dk> skrev i en
> [...]

Hvem siger han synes den er spændende?

--
Mvh. Heidi
BEMÆRK: private mails bliver besvaret i gruppen,

Fra : [w e b w o m a n]

Dato : 27-02-03 07:47

"Heidi" <xnospamx@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Hvem siger han synes den er spændende?

Det er småting, der adskiller den ene Tabbouleh fra den anden. Opskriften er
klassisk - så man kan bare tilsætte det, man synes gør den mere spændende.

Hvor svært kan det være *S*

Mvh. Lisbeth

Fra : Peter W. Bosse

Dato : 27-02-03 04:34

> [...]

> masser af krydderier. Synes ikke lige jeg kunne google mig frem til en

Kig evt. her, som er et tidligere indlæg postet her i gruppen..

http://groups.google.com/groups?q=bulgur+salat+group:dk.kultur.mad%2Bdrikke&hl=da&lr=&ie=UTF-8&selm=8fg842%24pg5%241%40news.inet.tel
e.dk&rnum=5

eller det korte..
http://shorterlink.com/?DFS0TX

Please check the 'dk.kultur.mad+drikke' archives for extraordinary recipes.
--
Mvh.
Peter W. Bosse

Deres børn vil senere hen i livet takke Dem, fordi de
allerede som små børn ikke alene lærte grundreglerne,
men også det at lave god mad, som smager af noget,
som smager godt. - Når børn foræder sig i wienerbrød,
er der noget galt med den daglige madlavning.
- Ejler Jørgensen