Vedr. kogte gulerødder og stavblender!
Fra : René Andreasen

Dato : 14-02-03 11:16

Jeg skal lave mosede gulerødder!

Kan jeg koge gulerødderne ud (så man normalt kan mose dem i hånden som
kartofler) og så bruge en stavblender til formålet? Eller bliver det så til
puré?

--
x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x

Med venlig hilsen/Kind Regards

René Andreasen

Fra : Hauge

Dato : 14-02-03 11:46

Hejsa

"René Andreasen" <r_andreasen@tdcspace.dk> wrote in message
> Kan jeg koge gulerødderne ud (så man normalt kan mose dem i hånden som
> kartofler) og så bruge en stavblender til formålet? Eller bliver det så
til
> puré?

Jeg vil nok mene at du skal bruge en håndmixer, det giver en ret god og
luftig kartoffelmos, så vil da også tro at det er det bedste til gulerødder.

Mvh Hauge