Jomfru i det grønne???
Fra : ronny

Dato : 30-01-03 20:33

Hej alle

Jeg skal lave noget indisk mad, og skal bruge "jomfru i det grønne".

Er der nogen der ved hvad det er??

Venlig hilsen
Peter

Fra : Inger Pedersen

Dato : 30-01-03 20:40

"ronny" <m11000@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej alle
>
> Jeg skal lave noget indisk mad, og skal bruge "jomfru i det grønne".

"Jomfru i det grønne" er en enårig plante.
Det er frø fra planten, du skal have fat i.
De fås hos nogle grønthandlere.

Hilsen Inger

Fra : Frank Attle

Dato : 30-01-03 23:06

"Inger Pedersen" <inger@pedersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "ronny" <m11000@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Jomfru i det grønne" er en enårig plante.
> Det er frø fra planten, du skal have fat i.
> De fås hos nogle grønthandlere.
>
> Hilsen Inger

De hedder også Nigellafrø, jeg har set dem hos Føtex

Frank

Fra : Iggy

Dato : 31-01-03 20:31

Det er et krydderi, som de fleste "tyrkergrønthandlere" har. Det er de sorte
frø, som nogen genge er ovenpå de runde flade "tyrkerbrød" hilsen Iggys kone