Premiere surprise i Imperial...bud?
Fra : Emil Rune

Dato : 28-02-03 21:35

Inspireret af den tidligere tråd om Århus vil jeg her stille samme
spørgsmål. Hvad tror (og håber) folk det bliver imorgen i Imperial?
Jeg hælder selv lidt til Daredevil.

Hilsen Emil (der inderligt håber at det IKKE bliver Star Trek: Nemesis ;)

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 28-02-03 21:45

Hej!

Emil Rune wrote:

> Inspireret af den tidligere tråd om Århus vil jeg her stille samme
> spørgsmål. Hvad tror (og håber) folk det bliver imorgen i Imperial?
> Jeg hælder selv lidt til Daredevil.

Jeg gider slet ikke gætte. Alle den gange jeg har forsøgt, har det været forkert
gættet alligevel

> Hilsen Emil (der inderligt håber at det IKKE bliver Star Trek: Nemesis ;)

Star Trek - Mums :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Suck, squeeze, bang, blow"

Fra : J.O.H

Dato : 28-02-03 22:31

"Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hej!

> Jeg gider slet ikke gætte. Alle den gange jeg har forsøgt, har det været
forkert
> gættet alligevel

> Star Trek - Mums :)

star trek! star trek! star trek!

heheheh selvom den sutter

Fra : Tokyo Square

Dato : 01-03-03 17:22

Det blir Anja efter Viktor :)

Gud, vorherre bevares!!!!

/Toki

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 02-03-03 03:25

> [...]
> Jeg hælder selv lidt til Daredevil.
>

> Hilsen Emil (der inderligt håber at det IKKE bliver Star Trek: Nemesis ;)

Jeg har lige været derinde... Det var The Core der blev vist... Der kommer
en spoiler efter dette indlæg..