[DVD køb] mrbensons.co.uk
Fra : Devast8or

Dato : 22-02-03 22:05

Er der nogle af jer der har erfaringer med www.mrbensons.co.uk? Jeg
overvejer at købe en DVD hos dem, er de reelle nok?

TIA

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Jakob Nørskov

Dato : 22-02-03 22:23

On Sat, 22 Feb 2003 22:05:13 +0100, "Devast8or" <No@no.blowme> wrote:

>Er der nogle af jer der har erfaringer med www.mrbensons.co.uk? Jeg
>overvejer at købe en DVD hos dem, er de reelle nok?

Jeg har handlet hos dem flere gange uden nogle problemer overhovedet.

\Jakob

Fra : Bo Hermansen

Dato : 22-02-03 22:44

Jeg har handlet hos Benson 4 gange og der har aldrig været problemer

Bo

Fra : Devast8or

Dato : 22-02-03 23:24

Devast8or wrote:
(snip)

Tak skal I have, så vil jeg da se at få bestilt en film hos dem. £3 + lavere
porto er jo også værd at tage med :)

(Jeg går ikke ud fra at der kommer extra omkostninger på når den kommer her
til landet, right?)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : flemsus

Dato : 22-02-03 23:46

"Devast8or" <No@no.blowme> wrote in message
> [...]
>
> --
> Spamfilter activated
> To reach me via e-mail: ask me for an adress :)

Right.
Mvh. Flemming Sørensen

Fra : Devast8or

Dato : 23-02-03 02:41