Das Boot kommer som Superbit DVD
Fra : Per Moreau

Dato : 13-02-03 21:41

Jo det måtte kommer før eller siden.
Jeg er lige faldet over at Das Boot kommer som Superbit DVD.
Den kommer som Reg1 den 4 marts.
Den er sat på ønskesedlen hos mig, nå ja det var hos Future Int.
at jeg så det.

Mvh
Per M.

--
This message was sponcered by Glagnars Humanrinds.
The only rinds that contain 100% human.

Fra : Kim

Dato : 13-02-03 22:25

"Per Moreau" <hunger@morbomail.com> wrote in message
> [...]
> Den kommer som Reg1 den 4 marts.
> Den er sat på ønskesedlen hos mig, nå ja det var hos Future Int.

Old news :)

Der er dog sikkert nogen, som ikke vidste det, så det er fint med
informationen.

--
Kim

Fra : Jørgen Carlsen

Dato : 14-02-03 00:59

Per Moreau skriver:
Jeg er lige faldet over at Das Boot kommer som Superbit DVD.
Den kommer som Reg1 den 4 marts.

Lige et spørgsmål: Et stykke tid efter at U-båden gik i biografen blev
der
i TV sendt en længere version, i 6 afsnit.

Er det TV-versionen, der er ude nu - eller den kortere biografversion ?

Hilsen Jørgen Carlsen

Fra : Jan Andersen

Dato : 14-02-03 08:11

On Fri, 14 Feb 2003 00:58:51 +0100, Jørgen Carlsen <jcarl@daks.dk>
wrote:

>Er det TV-versionen, der er ude nu - eller den kortere biografversion ?

En mellemting. Director's cut, som varer 200 min (R2).

Der er et ganske godt kommentarspor på den nuværende udgave, som højst
sansynlig ikke vil være at forefinde på en superbit udgave.

Skal dog ikke lyttes til, hvis man vil bevare sine illusioner
Lidt ligesom oplysningen om gummihandsken i Alien

--
Jan

Remove 'FOS' from email address.

Fra : Jim Andersen

Dato : 14-02-03 11:38

"Jan Andersen" <FOSjantri@FOSmail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Skal dog ikke lyttes til, hvis man vil bevare sine illusioner
> Lidt ligesom oplysningen om gummihandsken i Alien

Skriv dog SPOILER ! Skriv dog SPOILER !

/jim

Fra : Jan Andersen

Dato : 14-02-03 20:58

On Fri, 14 Feb 2003 11:38:14 +0100, "Jim Andersen"
<jim@officeconsult.dk> wrote:

>Skriv dog SPOILER ! Skriv dog SPOILER !

Nej, så vil jeg hellere skrive <TEASER> gummihandske </TEASER>, for de
som ikke har hørt kommentarsporet til Alien.

)

Fra : Martin Møller

Dato : 14-02-03 12:34

> [...]
>
> Skal dog ikke lyttes til, hvis man vil bevare sine illusioner
> Lidt ligesom oplysningen om gummihandsken i Alien

Hvilken gummihandske?

Martin

Fra : Kim

Dato : 14-02-03 20:33

"Martin Møller" <martin.moeller@tiscali.dk> wrote in message

> Hvilken gummihandske?
>
> Martin

Når du ser facehuggeren i sit æg mener jeg.

--
Kim

Fra : Max

Dato : 14-02-03 21:28

> [...]
>Den kommer som Reg1 den 4 marts.
>Den er sat på ønskesedlen hos mig, nå ja det var hos Future Int.

Superbit - hvad er det ?

Fra : HKJ

Dato : 14-02-03 21:49

"Max" <no@mail.com> wrote in message

> Superbit - hvad er det ?

Et reklameslogan der dækker over at de bruger hele datakapaciteten på DVD'en
til at få bedst mulig kvalitet. Dvs. all ekstra bliver sløjfet (eller lagt
på en ekstra skive), pladsen skal bruges til filmen og lydsporet.
Det har selvfølgelig mest relevans hvis du bruger en meget stor skærm,
f.eks. en projektor.

Fra : Max

Dato : 16-02-03 01:36

On Fri, 14 Feb 2003 21:48:30 +0100, "HKJ" <xx.hkj.xx@mailme.dk> wrote:

> [...]
>på en ekstra skive), pladsen skal bruges til filmen og lydsporet.
>Det har selvfølgelig mest relevans hvis du bruger en meget stor skærm,

Tak