ROBOTA teaseren er oppe!!!
Fra : Jesper Winding

Dato : 12-02-03 21:46

Er jeg den eneste der er gået i selvsving over teaseren til ROBOTA? Jeg ved
godt det er ren CGI ligesom Final Fantasy, og at vi er en lille gruppe der
er glade for den slags film, men er der slet ikke nogen der glæder sig? jeg
kan slet ikke vente på traileren...
http://www.apple.com/trailers/independent/dc_studio/robota/
--
Jesper

Fra : Dennis Sørensen

Dato : 12-02-03 22:37

"Jesper Winding" <jesperw@tdcadsl.dk> wrote

> [...]
> er glade for den slags film, men er der slet ikke nogen der glæder sig?

Et par coole og meget atmosfæriske teasere, og sgu om jeg ikke lige så at
Orson Scott Card (Ender's Game) er med på det. En illustreret bog, skriver
de.
Ved du hvad der hentydes til ?

Mvh, Dennis

Fra : Dennis Sørensen

Dato : 12-02-03 22:39

"Dennis Sørensen" <midnighter_x@yahoo.com> wrote

> [...]
> Orson Scott Card (Ender's Game) er med på det. En illustreret bog, skriver

Og directed by Doug Chaing.

Chaing fra Star Wars ?? Nå, nu må jeg sgu lige ud og Google lidt omkring det
her projekt.
Sjovt at jeg slet ikke havde hørt om det !

- Dennis

Fra : Dennis Sørensen

Dato : 12-02-03 22:40

"Dennis Sørensen" <midnighter_x@yahoo.com> wrote

> Og directed by Doug Chaing.

Doug Chiang selvfølgelig.

- Dennis

Fra : Jesper Winding

Dato : 12-02-03 22:51

Doug Chiang er jo blevet voksen og er flyttet fra Skywalker ranch (ILM) og
har fået sit eget - han har siden været på alt du kan nævne med CGI (bla.
Matrix) og nu er han i gang med Robert Zemeckis' fil Polar Express - som vi
lige må vente et par år med at se... desværre... Jeg er ikke sikker på hvor
de vil hen med hentydningen til "Illustreret Bog" men jeg glæder mig...
--
Jesper

Fra : Dennis Sørensen

Dato : 12-02-03 22:53

> [...]

> er glade for den slags film, men er der slet ikke nogen der glæder sig?

Iøvrigt (nu skal jeg nok lade være med at holde hele tråden for mig selv :)
... har du set traileren til 'Wonderful Days' ?? Ikke kun cgi, men en
fantastisk blanding af anime og cgi fra Korea (of all places).

Ser superb ud !
Traileren er her : http://www.wonderfuldays.co.kr/english/

Og du har selvfølgelig set det klip fra Squaresofts (dem med Final Fantasy)
del af The Animatrix, ikke ??
Ser fantastisk ud ! - Lad os håbe at de får lov at lave mere, til trods for
den finansielle fiasko med Final Fantasy (som jeg iøvrigt er ret vild med) !
Kommer på dvd her først i juni.
Klippet kan ses her :

http://mediaviewer.ign.com/ignMediaPage.jsp?channel_id=157&article_id=385121
&adtag=network%3Dign%26site%3Dfilmforceviewer%26pagetype%3Darticle&page_titl
e=The+Final+Flight+of+the+Osiris

Mvh, Dennis

Fra : Jesper Winding

Dato : 12-02-03 23:28

Jeg har indtil videre bidt mine fingre ned til knoerne - hvilket gør det
rigtigt svært at bruge et tastatur - for IKKE at se Animatrix delen fordi
jeg vil have dem samlet og ikke kun se en del af fornøjelsen - og så endda
på puteren...

Jeg har set traileren til Wonderful Days - skal nok blive godt :)
--
Jesper

Fra : Rikke & Brian

Dato : 13-02-03 07:50

"Jesper Winding" <jesperw@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er glade for den slags film, men er der slet ikke nogen der glæder sig?

Det er to rigtig fed og stemningsfyldte teasers, så det ser godt ud, men er
det en film eller et tegneseriehæfte, det kan jeg ikke rigtig finde ud af.

Mvh. Brian

Fra : Jesper Winding

Dato : 13-02-03 08:48

Som jeg forstår det - så er det en teaser for en eventuel trailer der måske
bliver til en film! Der kommer en bog (i retning af Dinotopia bare federe)
der beskriver ROBOTA verdenen - hvis pengene kommer hjem kommer filmen - og
med hans baggrund og CV.!?! hvad har han ikke lavet! så er det vist ret
givet - men nu må vi åbenbart vente til han er færdig med Robert Zemckis
filmen Polar Express (Dette er så anden film de laver sammen, da Chiangh
også lavede Forest Gump med Zemeckis). og det er 2 år frem i tiden... sq
lang tid at vente - men fedt ser det ud...

--
Jesper