Hvem skal være min nye pusher...
Fra : // Overby

Dato : 09-02-03 22:13

Efter at have fået mail fra FutureEnt samt læst om dem herinde i NG, så har
jeg et lille spørgsmål? Hvem er egnet til at overtage deres tjans, som min
dvd-pusher. Skal helst undgå told+ekstra moms.

Det drejer sig selvfølgelig om region 1 skiver.

Daniel

Fra : ML-78

Dato : 09-02-03 22:21

> [...]
> dvd-pusher. Skal helst undgå told+ekstra moms.
>
> Det drejer sig selvfølgelig om region 1 skiver.

Problemerne med FutureEnt skulle være løst på dette tidspunkt, så der er
intet i vejen for fortsat at handle hos dem.

ML-7¨8

Fra : Morbid Angel

Dato : 09-02-03 22:24

On Sun, 9 Feb 2003 22:12:36 +0100, "// Overby"
<danielFJERNES@FJERNESoverbyhansen.dk> wrote:

> [...]
>dvd-pusher. Skal helst undgå told+ekstra moms.
>
>Det drejer sig selvfølgelig om region 1 skiver.

Du må have misforstået budskabet der kommer ingen dansk told på film
fra futurent.
Det hele var en misforståelse fra Post Danmark, sagen skulle være
iorden igen.

mvh

MA

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 09-02-03 22:24

"// Overby" <danielFJERNES@FJERNESoverbyhansen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg et lille spørgsmål? Hvem er egnet til at overtage deres tjans, som min
> dvd-pusher. Skal helst undgå told+ekstra moms.

FutureEnt kører efter min overbevisning fint nok igen. Har fået mine 3
sidste film indenfor få dage efter bestilling og uden at betale moms.

Alternativet findes på www.cd-wow.com - de har ikke samme store udvalg, men
de store titler er der, og priserne er helt fine.

---
mvh
Mads
"Vir prudens non contra ventum mingit!"