Kamerater i krig(band of brothers).. NU på~
Fra : Jonas Skjoldan

Dato : 05-02-03 22:07

Fra : ottesen

Dato : 05-02-03 22:42

Er den oprindeligt lavet i 4:3 format?

/ottesen

Fra : Kim

Dato : 05-02-03 23:04

"ottesen" <ottesenFJERN-DETTE@sol.dk> wrote in message
> Er den oprindeligt lavet i 4:3 format?
>
> /ottesen

Jeg mener den er filmet i 1.78:1. Dog er DVD udgaven i 1.66:1.

--
Kim

Fra : Peter Heide

Dato : 06-02-03 00:43

jeg har optaget hele baduljen fra DR2 sidste år og har ikke haft tid til at
se den endnu.

er den værd at gå igang med eller hvad ? det er meget tid at bruge.

jeg havde de samme tanker omkring Heimat 2, som jeg også optog alle sammen i
90'erne
( 26 timer ialt såvidt jeg husker ) og det fortrød jeg
ikke.......altså....at jeg fik set den !

Fra : Devast8or

Dato : 06-02-03 00:54

Ja, den er rigtig god. Se den endelig.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Jesper Winding

Dato : 06-02-03 01:33

Vi har lige haft en marathon her i weekenden med boksen - bare kom i gang!
--
Jesper

Fra : ArJo

Dato : 06-02-03 18:53

'Jesper Winding' havde følgende at sige :

> Vi har lige haft en marathon her i weekenden med boksen - bare kom i gang!
> --
> Jesper
> --

Sender DR også de ekstra afsnit, så som "Making Of" mv.???

mvh
ArJo

Fra : Jesper Winding

Dato : 07-02-03 08:27

Det tror jeg bestemt ikke - jeg kunne ikke forestille mig at de sender andet
end lige serien. Så skal du have den fede lyd og det fede billede må du have
pungen op :)
--
Jesper

Fra : Brian Nielsen

Dato : 06-02-03 22:06

"Kim" <Kim_hansen@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg mener den er filmet i 1.78:1. Dog er DVD udgaven i 1.66:1.

Hvordan ved du det? Den er anamorphic encodet, så det vil da give mest
mening at lade den være 1.78:1 (= 16:9).
Hvis den er 1.66:1 vil der være sorte kanter i siderne, og det er der ikke
på mit TV (medmindre de bliver spist af overscan).

/Brian

Fra : Morten DH

Dato : 07-02-03 17:21

"Kim" <Kim_hansen@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg mener den er filmet i 1.78:1. Dog er DVD udgaven i 1.66:1.

Sverige 4 kører den om torsdagen for tiden i letterbox format - omkring
1.78:1 vil jeg tro...

Fra : Martin Andersen

Dato : 07-02-03 20:59

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
> "Kim" <Kim_hansen@pc.dk> skrev i en meddelelse

Hvor stammer oplysningen om at Band Of Brothers dvd'en er i 1.66:1?

Fra : Martin Andersen

Dato : 07-02-03 21:01

Ifølge http://www.dvd.reviewer.co.uk er den i 1.78:1...