Hvad hedder filmen???????
Fra : Lars-Bo

Dato : 03-02-03 14:12

Den er nok ca. 20 år gammel. Den handle om en mand der skaber et samfund
under jorden hvor der kun er kvinder. Kvinderne ved ikke hvad er mand er! To
mænd kommer på en eller anden måde derned og kvinderne syntes de er
underlige væsner!

Er der nogen der kan genkende nogle af trækkene.

Skuespil kvaliteten var ikke fremragende, men jeg mener ikke det var en
B-film.

Fra : Henrik Larsen

Dato : 03-02-03 14:17

"Lars-Bo" <lars-bo@kvalme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen der kan genkende nogle af trækkene.
>
> Skuespil kvaliteten var ikke fremragende, men jeg mener ikke det var

Signalementet er lidt usikkert, men der _kan_ være tale om den polske
scifi-klassiker "Sexmission".

Vh Henrik

Fra : Lars-Bo

Dato : 03-02-03 14:37

Je det kan godt lyde som den ifølge imdb.com!
Jeg mener bare den var på engelsk?

Fra : Henrik Larsen

Dato : 03-02-03 16:12

> Je det kan godt lyde som den ifølge imdb.com!
> Jeg mener bare den var på engelsk?

Tja, der findes et engelskdubbet print. (DR sendte dog det originale
polske i sin tid.)

Vh Henrik

Fra : Christian Vandsø

Dato : 03-02-03 16:25

On Mon, 3 Feb 2003 14:16:41 +0100, "Henrik Larsen"
<info@cultmovies.dk> wrote:

>Signalementet er lidt usikkert, men der _kan_ være tale om den polske
>scifi-klassiker "Sexmission".

Slutbilledet i Seksmisja er et nyfødt drengebarn, og filmen stopper
med et close-up af hans tissemand. Det er vist den eneste film der gør
det, så det burde være en god pointer (no pun intended)

/Christian

Fra : Lars-Bo

Dato : 03-02-03 18:40

> Slutbilledet i Seksmisja er et nyfødt drengebarn, og filmen stopper
> med et close-up af hans tissemand.

Ja. det er da rigtigt!! Det kan jeg godt huske!! Så er det 100% sikkert den
jeg tænker på.

Tak for hjælpen!