Cradle 2 The Grave hvornår?
Fra : Klaus G.

Dato : 30-01-03 19:05

Hej.

Jeg har ventet i laaang tid på denne film, og BANG! her den anden dag var
der en trailer fra den. Men hvornår kommer den til DK? Og har i evt. en url
til en hjemmeside i finder disse dato'er?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

Fra : Leonardo

Dato : 31-01-03 10:45

> Jeg har ventet i laaang tid på denne film, og BANG! her den anden dag var
> der en trailer fra den. Men hvornår kommer den til DK?

Den skulle komme 6. juni i år.

> Og har i evt. en url
> til en hjemmeside i finder disse dato'er?

Jeg fandt det på www.imdb.com
Søgte på filmen - og i menuen er der et punkt der hedder "Release Dates"

http://us.imdb.com/ReleaseDates?0306685

Fra : Klaus G.

Dato : 31-01-03 14:04

"Leonardo" <syfax@sol.dk> wrote in message
> Den skulle komme 6. juni i år.

> Jeg fandt det på www.imdb.com
> Søgte på filmen - og i menuen er der et punkt der hedder "Release Dates"
>
> http://us.imdb.com/ReleaseDates?0306685

*mumle*gad vide om man kan få den på DvD eller noet i udlandet....*mumle*

Takker for svaret, lige det jeg manglede.

--
Klaus G. / Seth-Enoch